Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، نخستین کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در حوزه سلامت با حضور پرسنل بخش درمان هشت شهر جنوب آذربایجانغربی در دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد برگزار شد.

نریشن: بررسی انواع تهدید‌ها، اهمیت تهدید‌های بیولوژیکی و اقتصادی و تاثیر آن‌ها بر زندگی مردم و همچنین راه‌های دفاع و مقابله در برابر این تهدیدات مورد بحث قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتری، مسئول کمیته پدافند غیرعامل مهاباد گفت: این کارگاه آموزشی با توجه به اهمیت توانمندکردن جامعه وکاهش سطح آسیب پذیری در برابر هرگونه تهدید خارجی، برای پرسنل فوریت‌های پزشکی برگزارشد.

کریمی، کارشناس کمیته پدافند غیرعامل آذربایجانغربی هم گفت: در این کارگاه خطراتی که در دو حوزه شیمی و محیط زیست، افراد و جامعه را تهدید می‌کند و راه‌های مقابله با آن‌ها به شرکت کنندگان آموزش داده می‌شود.

منبع خبرگزاری صدا وسیما مهاباد

انتهای پیام/ج

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل درحوزه نظام سلامت در مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت

اردلان محمدپور رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته جاری در جنوب آذربایجان‌غربی حاکم خواهد شد که در برخی مناطق با افزایش ابر و وزش باد ملایم همراه است.

وی اضافه کرد: این وضعیت پایداری هوا تا اواسط هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین ۳ تا ۴ درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می‌کند.

رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: از فردا به تدریج از غلظت گرد‌و‌غبار در آسمان منطقه کاسته و کیفیت هوا نیز بهتر خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته پلدشت با حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین و تکاب با حداقل دمای ۴ درجه سانتی‌گراد سردترین شهر‌های آذربایجان‌غربی بود؛ در این مدت دمای هوا در مهاباد بین ۸ و ۲۵ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

ایستگاه هواشناسی مهاباد در سال ۱۳۳۵ به عنوان ایستگاه باران‌سنجی راه‌اندازی شد و از سال ۱۳۶۴ به ایستگاه سینوپتیک (اصلی) ارتقا یافت و در طول شبانه‌روز (هر ساعت یک بار) تغییرات هواشناسی در آن اندازه‌گیری و ثبت می‌شود.

شهرستان مهاباد علاوه این ایستگاه هواشناسی سینوپتیک، دارای ۷ ایستگاه باران سنجی است.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • ببینید | اولین تصویر از آتش‌سوزی شدید یک کارگاه ۲ هزار متری در جنوب تهران
  • فیلم| آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد