Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@17:15:14 GMT

کرسی علمی- ترویجی منطق عرفان نظری برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۰۹۲۴۲

کرسی علمی- ترویجی منطق عرفان نظری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در این کرسی علمی حجت‌الاسلام محمد فضلی به عنوان ارائه‌دهنده، حجج‎اسلام آقایان حسین عشاقی و مسعود اسماعیلی نیز به عنوان ناقد حضور خواهند داشت.

دبیر علمی این کرسی، حجت‌الاسلام محمدجواد رودگر خواهد بود.

کرسی علمی ـ ترویجی «منطق عرفان نظری»، چهارشنبه ۵ دی ماه جاری از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۲:۰۰ با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش‌پژوهان در دانشگاه ادیان و مذاهب به نشانی: قم، پردیسان، بلوار دانشگاه، بلوار امام صادق(ع) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور علاقه‌مندان در این کرسی بلامانع است.

کد خبر 4495218

منبع: مهر

کلیدواژه: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی عرفان اسلامی کرسی ترویجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین رویداد جایزه « استاد مویدی» برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین رویداد جایزه استاد مویدی و «نشست تخصصی فعالان عرصه تربیت و مسجد استان مازندران» با هدف تبیین مؤلفه‌های یک تشکل تربیتی، الگونمایی مدل «تربیت در مسجد»، بررسی مصداقی مدل استاد مویدی در مسجد کاظم‌بیگ و بررسی ابعاد شخصیتی استاد فقید برگزار شد.

این مراسم شامگاه پنجشنبه با حضور حجت الاسلام جزینی، حجت الاسلام مجتبی وافی، سید احمد عبودتیان حاج حسین یکتا، حجت الاسلام شریف تبار مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران و جمعی از مسؤولان برگزار شد.

محمد حسین زیوری معاونت تربیتی مؤسسه اشراق در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه استاد مویدی سال‌های سال در زمینه تربیت جوانان در مسجد و مدرسه فعالیت می‌کردند، افزود: این رویداد همزمان با سالروز تولد ایشان و پاسداشت تلاش‌های وی به مناسبت روز معلم برگزار شد.

وی با اظهار اینکه مدارس ایشان پیوند ناگسستنی با مسجد دارد، افزود: بیش از هزار دانش آموز از مهد تا پیش دبستانی, متوسطه سوم و دانشگاه در مدارس وی از شهرهای مختلف استان مشغول تحصیل هستند.

وی ادامه داد: استاد مویدی سال‌های سال کار جدی در حوزه تربیت در مسجد و مؤسسه تحقیقی و پژوهشی انجام می‌داد و در کنار سه ضلع پژوهش، مدرسه و مسجد توجه ویژه ای به کانون خانواده داشت.

زیوری تصریح کرد: شناسایی، معرفی و تکریم عزیزانی که در زمینه تربیت فعالان مسجد تلاش داشتند، هدف ارائه جایزه استاد مویدی است وسالانه از فعالان انقلابی و مسجد تقدیر می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم در دو بخش در قالب نشست تخصصی و کارگاهی فعالان مسجد و تربیت و بخش عمومی و رونمایی جایزه در مسجد کاظم بیک برگزار شد

کد خبر 6095374

دیگر خبرها

  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد
  • راهیابی تیم «وعده صادق» دانشگاه آزاد ممسنی به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • نخستین رویداد جایزه « استاد مویدی» برگزار شد
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان به نام دکتر فروغی
  • درخشش گنجی از لاهور
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند