Web Analytics Made Easy - Statcounter

عالم اهل سنت هرمزگان با بیان اینکه حوادث 88 نتیجه فتنه گری های بیگانگان و مهره های خود فروخته بود، گفت: حضور مردم در راهپیمایی 9 دی بیانگر همراهی آحاد جامعه با انقلاب و نظام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛شیخ حسین توانا، امام جمعه اهل سنت چاه بنارد بستک در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حماسه غرور آفرین 9دی اظهار کرد: دشمنان نظام از پیش از انقلاب اسلامی تا به امروز در صدد ضربه زدن و نابودی پایه های این حرکت مردمی بودند و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده اند که به فضل خداوندتاکنون موفق نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دشمن در جریان آسیب به انقلاب اسلامی ایران از مهره های خودی وغیر خودی استفاده کرده که حوادث 88 نتیجه فتنه گری های بیگانگان و مهره های خود فروخته بوده است.

توانا با تاکید حضور پرشور مردمی در راهپیمایی حماسی 9دی افزود:حضور مردم در این مراسم بیانگر همراهی آحاد جامعه با انقلاب و نظام است.

عالم اهل سنت هرمزگان با اشاره به وجود مشکلات پیشروی جامعه و سنگ اندازی دشمنان برای آسیب به نظام عنوان کرد: رفع مشکلات کنونی نیازمند هم اندیشی و همراهی تمامی بخش های جامعه دارد و حل آن از راه آسیب به انقلاب و نظام نیست.

وی تاکید کرد: تمام ما دشمن مشترکی داریم که درصدد نفوذ و ضربه است لذا هوشیار باشیم و از روی ناآگاهی دست به سمت دشمنان خود دراز نکنیم.

توانا گفت: برای رفع مشکلات موجود جامعه در زمینه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ..همگی باید در صحنه حضور داشته باشند و دولت در راستای کمک به آحاد جامعه وارد میدان شود.

وی یادآور شد: مشکلات وجود نداشته بلکه مشکلات را به وجود می آورند از سوی دیگر بروز خیانت ها از سوی عده ای باعث نگرانی و دلخوری می شود که باید با فراهم آوردن اسباب لازم باید از حجم فشارهای موجود کاست.

امام جمعه اهل سنت چاه بنارد بستک ادامه داد: کشور ما از وجود سیاستمداران و اقتصادانان به نامی برخودار است که باید از ظرفیت های آنان برای کاستن از مشکلات پیش روی مردم استفاده شود از سوی دیگر مردم باید نسبت به حوادث کنونی توجیه شوند و دولت نیز اقدامات موثرتری انجام دهد.

توانا با اشاره آثار رزمایش سپاه در آب های خلیج فارس تصریح کرد: ابراز قدرت تاثیر غیرقابل انکاری دارد و نمایش قدرت نظامی اعلام آمادگی برای مقابله با هر گونه تهاجم و جنگ طلبی هاست

عالم اهل سنت هرمزگان خاطرنشان کرد: برگزاری رزمایش های نظامی و نمایش قدرت نظامی در مرزهایی که آمریکا و نمایندگان خودفروخته آنان حضور دارند رعب و وحشت را به دل مدعیان قدرت انداخته است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریا منبع قدرت و ثروت است/ ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ «مهدی خواجه‌امیری» معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در آیین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس که صبح امروز (دوشنبه) در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد، با اشاره به اهمیت راهبردی دریا اظهار کرد: در قرآن کریم بارها بارها نام «بحر» آمده است و همین موضوع، گویای اهمیت دریا است.

وی با اشاره به اهمیت خلیج فارس افزود: خلیج فارس بزرگ‌ترین گذرگاه انتقال انرژی جهان است و بیش از ۳۰ درصد انرژی جهان از تنگه هرمز عبور می‌کند؛ بنابراین توجه به دریا و بهره‌برداری از ظرفیت‌های غنی آن می‌تواند موجب پیشرفت‌های بسیار قابل توجه برای کشورمان شود.

امیر خواجه‌امیری گفت: دریا، منبع قدرت و ثروت است و کشورهایی که به دریا راه دارند، منابع غنی قدرت و ثروت را دارند.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع تاکید کرد: امنیت خلیج فارس به دلایل گوناگون از جمله دربرگیری بیش از ۸۰ درصد تجارت کشورمان، صادرات نفت و… از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی هم بارها بر اهمیت خلیج فارس برای ملت ایران و ملت‌های منطقه، تاکید داشته و دارند.

امیر خواجه‌امیری گفت: ویژگی دیگر خلیج فارس که به این منطقه اهمیت می‌بخشد، سهولت حمل و نقل در آن است.

کد خبر 6091847 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است + تصویر
  • دریا منبع قدرت و ثروت است/ ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • چرا خیزش دانشجویی آمریکا صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت؟