Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی این انجمن در گزارش روز سه شنبه خود بیان کرد: کلیه های زنده یاد کارگر به بیماران کلیوی 54 ساله از کهگیلویه و بویراحمد و 62 ساله از دوکوهک شیراز اهدا شد.
همچنین کبد مرحوم کارگر به بیمار کبدی 33 ساله از خوزستان و پوست و قرنیه او به چند بیمار نیازمند پیوند قرنیه و پوست اهدا شد.
انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی و بخش پیوند اعضای بیمارستان نمازی شیراز با قدردانی از خانواده شادروان محمد امین کارگر از هموطنان درخواست کرد برای دریافت کارت اهدای عضو به این انجمن و همچنین اهدای خون به سازمان انتقال خون فارس مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


6113 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها انتقال خون اهدای عضو پوست خانواده کهگیلویه و بویراحمد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر فرزین رضازاده گفت: اورژانس هوایی در اولین و دومین پرواز خود یک مصدوم ۲۳ ساله آقا، مولتی تروما با وضعیت بحرانی را از شهرستان نقده و دو بیمار آقا و خانم با شکایت سکته قلبی را از شهرستان اشنویه به ارومیه انتقال داد و پس از سوختگیری، بلافاصله سومین پرواز خود را به مقصد سلماس انجام داد که در این ماموریت یک بیمار ۵۴ ساله خانم با شکایت سکته مغزی و سطح هوشیاری پایین را با حمایت‌های پیشرفته حیاتی توسط کارشناسان اورژانس هوایی به ارومیه انتقال داد.

گفتنی است اورژانس هوایی ارومیه از ابتدای سالجاری ۱۱ بیمار نیازمند خدمات تخصصی در مرکز استان را از شهرستان‌ها به ارومیه انتقال داده است.

دیگر خبرها

  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی