Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: صبح امروز یک دستگاه تانکر نفتکش پس از واژگونی در محور اسلام آبادغرب- حمیل منفجر شد که البته با حضور به موقع پلیس و خارج کردن سریع راننده خوشبختانه آسیبی به کسی نرسید.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: این حادثه حدود ساعت ۹ صبح امروز (سه شنبه - ۴ دی) در محل فرودگاه اضطراری واقع در ۱۰ کیلومتری محور اسلام آبادغرب به حمیل رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه ابتدا تانکر نفتکش بر اثر ترکیدن لاستیک جلو واژگون و راننده نیز پس از زخمی شدن در داخل کامیون حبس می‌شود.

سرهنگ حیدری یادآوری کرد: به محض وقوع این حادثه و اطلاع به پلیس، از آن جایی که احتمال انفجار وجود داشت ماموران پلیس راه حمیل در کمتر از ۵ دقیقه بر سر صحنه حاضر و با وجودی که هر لحظه امکان وقوع خطر انفجار می‌رفت به هر شکل ممکن راننده را خارج می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: هنوز لحظاتی از خارج کردن راننده تانکر نفتکش نگذشته بود که این خودرو به دلیل اشتعال موادنفتی منفجر شد.

وی با قدردانی از تلاش شجاعانه ماموران پلیس راه شهر حمیل، گفت: همکاران ما هدفی جز خدمت به مردم ندارند و برای این کار حتی جان خود را نیز فدا می‌کنند.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راه کرمانشاه سرهنگ حیدری تانکر نفت کش انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، حسن همتی فر شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه حوالی عصر سه شنبه حادثه انفجاری در خیابان شریف واقفی این شهرستان رخ داد که بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان با بیان اینکه نیروهای آتش‌نشانی در همان دقایق اولیه اقدام به خاموش کردن آتش کردند و سپس عملیات آواربرداری از محل حادثه آغاز شد، افزود: متأسفانه یک نفر ساکن این منزل مسکونی فوت کرده است و کار آواربرداری در حال انجام بوده تا شخص دیگری زیر آوار باقی نمانده باشد.

وی تأکید کرد: علت حادثه هنوز مشخص نبوده و نیروها پس از آواربرداری و انجام اقدامات کارشناسی علت را اعلام می‌کنند.

کد خبر 6093630

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!