Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرناندو دخسوس، دروازه‌بان تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: جایگاه سیزدهمی برای ما خوب نیست و در نیم‌فصل دوم برای رسیدن به یک جایگاه مطمئن می‌جنگیم. ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

فرناندو دخسوس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در واکنش به اینکه گفته می‌شود با پیشنهاد چند تیم لیگ برتری روبه‌رو شده است و احتمال دارد از این تیم جدا شود، اظهار داشت: من در مورد جدایی از ماشین‌سازی صحبتی ندارم و معمولاً روی چنین خبرهایی تمرکز نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن باید تفکر حرفه‌ای داشته باشد، من اینجا راحت هستم و تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم. تمرکزم روی تیم خودم است و به مسائل دیگر اهمیتی نمی‌دهم.

وی در مورد عملکرد تیمش در نیم‌فصل اول لیگ برتر و قرار گرفتن ماشین‌سازی در رده سیزدهم جدول تأکید کرد: ما نیم‌فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و این موضع دلایل زیادی داشت. از این جایگاه راضی نیستیم و در نیم‌فصل دوم برای رسیدن به یک جایگاه مطمئن می‌جنگیم. باید خودمان را در جدول بالا بکشیم و اگر بدشانس نباشیم قطعاً نتایج خوبی خواهیم گرفت. در نیم‌فصل اول مصدومیت بازیکنان هم شرایط را برای ما سخت کرد، ولی امیدوارم در نیم‌فصل دوم چنین اتفاقاتی برای تیم ما رخ ندهد.

مهاجری: ماشین‌سازی در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشت

 

دروازه‌بان ماشین‌سازی در پاسخ به این پرسش که در این فصل کدام تیم مدعی اول قهرمانی است گفت: چیزی در این زمینه قابل پیش‌بینی نیست. شما دیدید که سه تیم بالای جدول در پایان نیم‌فصل اول هم‌امتیاز شدند و این نشان می دهد که رقابت بین مدعیان فشرده است. به نظر من سرنوشت قهرمانی باز هم به یکی‌دو هفته آخر کشیده خواهد شد.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط محمدرضا مهاجری ماشین‌سازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمدرضا مهاجری ماشین سازی تبریز محمدرضا مهاجری ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول

شایعات پیرامون خرافنبرخ حقیقت ندارند. او در لیورپول می‌ماند

طرفداری | به گزارش فلوریان پلتنبرگ، رایان خرافنبرخ تمایلی به ترک لیورپول ندارد و می‌خواهد خودش را به سرمربی جدید این تیم در فصل آینده، ثابت کند. هرچند خرافنبرخ در هفته‌های اخیر با پیشنهادهایی از لیگ ترکیه مواجه شده، اما او در آنفیلد احساس راحتی می‌کند و می‌خواهد به بازی برای لیورپول ادامه دهد.

خرافنبرخ ۲۱ ساله تا ۲۰۲۸ با لیورپول قرارداد دارد و در فصل جاری طی 34 بازی برای این تیم، آمار 4 گل و ۲ پاس گل را به ثبت رسانده‌است. این هافبک هلندی در سپتامبر ۲۰۲۳ با قراردادی به ارزش ۴۰ میلیون یورو، از بایرن مونیخ به لیورپول منتقل شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم
  • فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است
  • برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • محمدحسین درخشانی: برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی