Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@14:18:19 GMT

واژگونی سمند در تربت حیدریه ۵ مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۱۱۸۵۵

واژگونی سمند در تربت حیدریه ۵ مصدوم برجای گذاشت

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه از مصدومیت ۵ نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ، " علی اکبر کیانی" در رابطه با این تصادف Crash گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره واژگونی در محور تربت حیدریه به مشهد، بلافاصله ماموران گشت تصادفات به همراه عوامل امدادی در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، یک دستگاه سواری سمند با ۵ سرنشین از جاده منحرف و دچار واژگونی و با گاردریل نیز برخورد که در نتیجه راننده و ۴ سرنشین مصدوم که بلافاصله توسط تیم‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه تصریح کرد: کارشناس تصادفات پلیس Police راه علت وقوع حادثه Incident را عدم کنترل وسیله نقلیه توسط راننده و تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو حین رانندگی گزارش کرده است.

سرهنگ کیانی از رانندگان خواست؛ با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه از وقوع حوادث رانندگی جلوگیری کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

عکس های وحشتناک از واژگونی خونین اتوبوس دانشجویان تهران اولین فیلم از فاجعه مرگبار واژگونی اتوبوس دانشجویان تهرانی! / مرگ 7 دانشجو تاکنون تجاوز به پسر 13 ساله در پشت صحنه یک سریال+عکس بین 3 مرد گیر کرده ام / به مرد پلید حق السکوت دادم تا ماجرای مرا به شوهرم نگوید اینجا کمپ ترک اعتیاد فردیس است نه اردوگاه نازی‌ها!+عکس تجاوز به دختر 13 ساله که به زیر پل رفته بود رقصیدن باران کوثری و آزاده صمدی در یک تئاتر جنجال به پا کرد + فیلم آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا وحشت مسافران در پرواز تهران به اهواز / آنها در آسمان سرگردان بودند پرستاری فرحناز همسر سابق آقای بازیگر از او در بیمارستان + عکس چک 10 هزار دلاری "ابی" و 4 فرزندش را غافلگیر کرد + عکس خودکشی همزمان مادر و دختر تهرانی در محله نواب / دست نوشته ای که این راز را لو داد ماجرای حکم قطع انگشت متهم در زندان مرکزی مشهد جاسوسی از تیم ملی فوتبال لو رفت / این 2 جاسوس اخراج شدند

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents تصادف Crash پلیس Police حادثه Incident اخبار حوادث فرمانده انتظامی شهرستان واژگونی سمند تربت حیدریه مصدوم عکس فیلم مرد بیمارستان پسر ازدواج اتوبوس قتل مشهد همسرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم

آقای شمسی پور اظهار داشت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری رانا در محور آلیکوه به سمت کاج باعث مصدومیت پنج نفر شد.

وی افزود: پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده

شمسی پور اضافه کرد: پنج مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی برای تکمیل درمان به بیمارستان امام رضا (ع) اردل انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • فوت ۳۹ نفر در حوادث جوی از ابتدای سال تا ۱۵ اردیبهشت
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی
  • فوت یک نفر بر اثر واژگونی پژو در قم