Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: تیم فوتبال ذوب‌آهن که در پلی‌آف حضور در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، در صورت موفق شدن برای حضور در این مسابقات احتمالاً باید با تیم النصر عربستان دیدار خواهد کرد.
به گزارش خبرورزشی، با توجه به اینکه بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود، باشگاه ذوب‌آهن با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال درخواست کرد که فدراسیون فوتبال ورزشگاه کربلا در عراق را به عنوان میزبان بازی این تیم با النصر عربستان معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ذوب‌آهن در پلی‌آف اول خود میزبان تیمی اردنی است و در صورت برتری مقابل این تیم باید با الغرافه در قطر دیدار کند. در صورتی که شاگردان منصوریان بتوانند در این دو دیدار به پیروزی برسند، در گروه A لیگ قهرمانان با تیم‌های الوصل امارات، الزورای عراق و برنده پلی‌آف النصر عربستان- برنده دیدار AGMK ازبکستان و استقلال تاجیکستان قرار می‌گیرند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان ذوب آهن و النصر ورزشگاه کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی ملایر در حال برگزاری است.

این مسابقات با حضور ۳۳ تیم از ۳۱ استان کشور به میزبانی ملایر در حال برگزاری ایست و تا دهم اردیبهشت ماه نیز ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است