Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: هدف برگزاری این گردهمایی، ابلاغ آخرین تدابیر و رهنمودها و خط مشی های سردار فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است که براساس منویات مقام عظمای ولایت تدوین شده و به همکاران ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، سردار حیدر عباس زاده در همایش کوپ اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان خوزستان هر ساله گردهمایی یک روزه برای روسای کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و بخش های انتظامی، فرماندهان انتظامی شهرستان ها و مسئولان عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی در سطح استان برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی افزود: مهمترین اهداف این گردهمایی، ابلاغ آخرین تدابیر و رهنمودها و خط مشی های سردار فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است که براساس منویات مقام عظمای ولایت تدوین شده و به همکاران ارائه خواهد شد.

سردار عباس زاده ادامه داد: از دیگر اهداف این گردهمایی، ارزیابی عملکرد یکساله رؤسای کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و بخش های انتظامی در ماموریت های انتظامی، اجتماعی و حوزه های ترافیکی خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان ابراز امیدواری کرد: انشاالله با ارائه آخرین تدابیر و دستورالعمل های سازمانی مجموعه نیروی انتظامی خوزستان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء امنیت و افزایش احساس امنیت در سطح استان و همچنین رضایتمندی مردم شریف و ولایتمدار استان از عملکرد نیروی انتظامی و پلیس را بیش از پیش داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان خوزستان فرمانده نیروی انتظامی فرماندهی انتظامی استان نظم و امنیت نیروی انتظامی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۵۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران

سرهنگ ارسلان خادمیان گفت: با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر با هماهنگی مرجع قضائی اجرا شد.    وی افزود: در اجرای این طرح ماموران ۱۰ نفر قاچاقچی و ۱۷ نفر معتاد و ۵ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و۲۵۱ دستگاه انواع خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت توقیف کردند.   خادمیان تصریح کرد: در ادامه این طرح ۴۰ نفر به جرم سرقت و ۱۸۳ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر و ۲۷۵ مورد حکم جلب اجرا شد.   فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شریف شهرستان گچساران همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته ایم وبا مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی صورت می‌گیرد لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰اطلاع دهند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر