Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@00:43:37 GMT

تأکید حکیم بر نیاز عراق به هم‌زیستی و حفظ تنوع

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۱۵۴۶۴

تأکید حکیم بر نیاز عراق به هم‌زیستی و حفظ تنوع

خبرگزاری ایسنا: سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، با حضور در مراسم میلاد حضرت مسیح (ع) در کلیسای «سیدة النجات» در منطقه کراده بغداد بر نیاز عراق به هم‌زیستی و حفظ تنوع تأکید کرد.

در این مراسم، حکیم تأکید کرد که علاقه به عراق و تلاش برای خدمت رسانی به مردم آن باید عامل اتحاد آحاد ملت عراق با هر دین و مذهب و قومیت و سیاستی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بر اهمیت تأمین خدمات در مرحله پیش رو و موفقیت در این موضوع تأکید کرد و افزود که این موفقیت می‌تواند مایه به کمال رسیدن دستاورد‌های گذشته ملت عراق باشد.

حکیم پیام‌های امیدبخش مسیحیان عراق را که برآمده از عمق رنج‌ها و درد‌هایی بود که از دست تروریست‌ها تحمل کردند، شایسته تقدیر فراوان دانست و یادآور شد: امسال جشن میلاد مسیح (ع) را در نخستین سالروز آزادی عراق و اعلام پیروزی بر تروریست‌های داعش برگزار می‌کنیم.

او با اشاره به حادثه تروریستی چند سال پیش که در این کلیسا مسیحیان بی گناه را هدف قرار داد، گفت که این شهروندان تنها گناهشان این بود که به آداب و رسوم دینی خود عمل می‌کردند و افزود که «سیدة النجات» الگوی فداکاری و تبدیل رنج و درد به امید و عزیمت بود.

رهبر جریان حکمت ملی عراق یاد و خاطره شهیدان آن جنایت تروریستی و شهیدان دستگاه امنیتی عراق که این منطقه و بعدتر خاک عراق را از دست تروریست‌ها پاک کردند، گرامی داشت و از کرامت و صبوری و ایثار و فداکاری مسیحیان عراق تقدیر و بر حمایت از آنان و بودن در کنارشان در شادی و غم تأکید کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: حکیم عراق میلاد مسیح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۵۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تنوع محتواها و توسعه مدارس زیاد شده است، گفت:باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود.

به گزارش‬ خبرگزاری‬ ایمنا از‬ زنجان، ‬ محسن‬ افشارچی، ‬ امروز_‬ دوشنبه‬ هفدهم‬ اردیبهشت-‬ ‬ در برنامه متمرکز هفته گرامیداشت مقام معلم با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که باید روی آن متمرکز بشویم، بحث آسیب‌های اجتماعی است، اظهار کرد: سهم آموزش ‏و پرورش و مدارس در پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی در کشور بیشتر است، به شرطی که روی آموزش و پرورش به درستی سرمایه‌گذاری شود.

وی حوزه آموزش و هم حوزه پرورش را مهم دانست و افزود: متأسفانه سال‌های گذشته به آن اندازه که باید به پرورش پرداخته می‌شد، پرداخته نشده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تنوع محتواها و توسعه مدارس زیاد شده است، گفت: در این راستا می‌طلبد که ما هم نسبت به مسائل پرورشی در کنار آموزش متفاوت کار کنیم.

افشارچی با بیان اینکه استان زنجان در اکثر شاخص‌ها نسبت به استان‌های دیگر رتبه زیر ۱۰ را دارد، افزود: ما به عدالت آموزشی در استان باید تمرکز کنیم، مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان دارای استعدادهای برتری هستند، منتهی باید روی مدارس عادی سرمایه‌گذاری کنیم و اصلی‌ترین وظیفه شما این است که سطح دانش‌آموزان مدارس عادی را هم بالا ببرید.

استاندار زنجان تاکید کرد: در تابستان سال‌جاری باید تمرکزمان روی مسائل پرورشی باشد و در این راستا اگر اعتباراتی لازم باشد، در اختیار شما می‌گذاریم.

وی با بیان اینکه شریف‌ترین قشر جامعه ما معلمان ما هستند، افزود: هیچ شغلی مثل معلمی نیست و چرا که معلم‌های هر سال با یک استعداد و با یک اخلاق متفاوت روبه‌رو می‌شوند که این خودش به تنهایی یک انگیزه برای ادامه کار است.

کد خبر 751117

دیگر خبرها

  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • بندر حیفا را موشک‌باران کردیم
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • استقرار نیروهای صهیونیست در قدس همزمان با شنبه مقدس مسیحیان
  • حاکمیت نگاه ویژه‌ای در تأمین نیاز‌های حرفه‌ای ماماها داشته باشد