Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سِر چارلز اسپنسر چاپلین در ۱۶ آوریل ۱۸۸۹ به دنیا آمد و در ۲۵ دسامبر سال ۱۹۷۷ در گذشته است. سر چارلز معروف به چارلی چاپلین و چارلی، یکی از بزرگترین و مشهورترین بازیگران و کارگردانان سینما و همچنین آهنگساز برجسته و برندهٔ جایزه اسکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر فیلم‌های او کمدی و صامت هستند و شهرت وی نیز بیشتر به دلیل فیلم‌های صامتی است که در آن‌ها به نقش‌آفرینی پرداخته است.

چاپلین در زمینه‌های سینما و تئاتر ۷۷ سال (۱۸۹۹–۱۹۷۶) فعالیت کرد و شروع فعالیت‌های وی از سالن ویکتوریا در کشور انگلستان به عنوان پسربچه‌ای کوچک آغاز شد و تا ۸۷ سالگی ادامه یافت. از دیگر فعالیت‌های مرتبط با حوزه هنر بازیگری چارلی چاپلین می‌توان به تاسیس اتحادیه سینماگران در سال ۱۹۱۹ به همراه تعدادی از دوستان سینمایی‌اش اشاره کرد.

چارلی چاپلین یکی از محبوب‌ترین و بزرگترین هنرمندان قرن بیستم میلادی و تاریخ سینما محسوب می‌شود و بر اساس خبر‌ها در طول دوران فعالیت هنری‌اش، سه بار موفق به گرفتن جایزه اسکار شده است. از چارلی چاپلین جملات آموزنده و جالبی نیز مانده که این روز‌ها در شبکه‌های فضای مجازی توسط کاربران دست‌به‌دست می‌شود.

در ادامه این خبر فیلمی کوتاه از تصاویر مرتبط با این هنرمند محبوب مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چارلی چاپلین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمان «تو خواب میکاییل هستی» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رمان نوجوان «تو خواب میکاییل هستی» نوشته تیمور آقامحمدی که به تازگی توسط انتشارات مهرک منتشر و روانه بازار نشر شده، فردا سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت در حوزه هنری رونمایی می‌شود.

این مراسم با حضور فرزانه فخریان مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور کودک و نوجوان، بهزاد دانشگر مدیر دفتر ادبیات داستانی حوزه هنری، تیمور آقامحمدی نویسنده اثر و جمعی از اهالی ادبیات کودک و نوجوان همراه است.

همچنین پنل تخصصی رمان نوجوان با موضوع ویژگی‌های رمان نوجوان امروز و مخاطب‌شناسی رمان نوجوان با سخنرانی عباس جهانگیریان و زهرا محسنی‌فر نیز برگزار می‌شود.

«تو خواب میکاییل هستی» داستان زندگی پسری به‌نام میکاییل است که پانزده سال سن دارد و سخت‌ترین روز زندگی‌اش را تعریف می‌کند. این رمان به دغدغه‌ها و چالش‌های نوجوان امروز می‌پردازد. نوجوانی که از شیوه زندگی محتاطانه بزرگترهای خود ناراضی است و می‌خواهد به شکلی زندگی کند که در آینده حسرت گذشته را نخورد.

برنامه مورد اشاره فردا سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در حوزه هنری برگزار می‌شود.

کد خبر 6097928 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • رمان «تو خواب میکائیل هستی» رونمایی می‌شود
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • رمان «تو خواب میکاییل هستی» رونمایی می‌شود
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • کابینه رژیم صهیونیستی با اجماع رای به تعطیلی الجزیره داد
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • با این ۸ روش طول عمرتان بیشتر می‌شود