Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اکبري مديرعامل بانک قرض الحسنه مهرايران به منظور ارزيابي عملکرد شعب، شناسايي پتانسيل هاي اقتصادي و تبيين برنامه هاي راهبردي براي دستيابي به اهداف ترسيم شده در سه ماه پاياني سال، از مديريت شعب استان گيلان بازديد كرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، در اين بازديدها، مرتضي اکبري به ارزيابي عملکرد مديريت شعب استان در حوزه هاي مختلف بانکداري، بررسي پتانسيل هاي اقتصادي و افزايش سهم بانك از بازارهاي هدف، تببين مصارف و منابع، بانكداري الكترونيك و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. پرداخت و ضمن تقدير از زحمات تمامي همكاران بيان داشت: مديريت شعب استان گيلان در اكثر شاخص ها عالي بوده و از نظر نسبت مطالبات به مصارف نيز فوق العاده عمل كرده است.
دکتر اکبري در جلسه هم انديشي با روساي شعب و دواير ستادي استان گيلان نيز اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهر ايران توانسته است با توليد خدمات و طرح‌هاي تسهيلاتي متنوع و متناسب با نياز اقشار مختلف جامعه، استقبال بيش از پيش مشتريان را جلب کند.
وي تاکيد کرد: روساي شعب متناسب با شرايط شعبه خود، مشتريان را به سوي استفاده از انواع طرح ها کوتاه مدت و بلند مدت بانک هدايت كنند تا بتوانند تعهدات بانك را در قبال مشتريان به نحو احسن انجام دهند و مأموريت اصلي بانك را كه اشاعه فرهنگ قرض الحسنه است با جذب سپرده هاي مردم، خيرين و سازمان‌ها در راستاي كمك به نيازمندان واقعي و تسريع در رونق اقتصادي به خوبي انجام دهند.
مرتضي اکبري با بيان اينکه در اين وضعيت اقتصادي بانک قرض الحسنه مهر ايران جزء بانکهاي اول كشور مي باشد، گفت: در چند ماه گذشته به دليل جبران كاهش منابع كه ناشي از مشكلات اقتصادي در كشور بود، بانك توانست با انعقاد تفاهم نامه هاي بزرگ كشوري نظير كميته امداد، بنياد بركت، بنياد مسكن، دانشگاه ها و ... از اين مرحله عبور كند.
وي افزود: در حال حاضر بانک در شرايط بسيار مطلوبي قرار دارد و وضعيت سودآوري بانک در سال 97نسبت به 9ماهه مشابه در سال 96بسيار بهتر بوده و با ادامه همين روند تا پايان سال نسبت مصارف به منابع نيز به زير90درصد خواهد رسيد.
مديرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران تصريح کرد: طرح همياران مهر همسو با نيت خيرخواهانه هموطنان و هم راستا با توسعه و گسترش فرهنگ قرض الحسنه است و همکاران براي معرفي اين طرح از تمامي توان و تلاش خود استفاده نمايند.
وي ادامه داد: اين طرح مي تواند به تامين مالي جمعي براي حمايت از نيازمندان کمک کند تا از اين محل به اقشار ضعيف و متوسط جامعه در حوزه هاي اشتغالزايي، درمان، بانوان سرپرست خانوار و ... تسهيلات قرض الحسنه پرداخت شود.
در ادامه جلسه، نجدي مدير امور استان ها نيز ضمن تشکر از زحمات پرسنل استان گيلان نکاتي را در خصوص مشتري مداري و رفتار مناسب با مشتريان، راهنمايي مناسب مشتريان از طريق مطالعه دقيق دستورالعمل ها و طرح هاي بانک، ارائه پيشنهادات، اجراي دقيق تفاهم نامه هاي کشوري، تشريح اهميت طرح همياران مهر و پشتيباني كامل پرسنل ستاد از شعب پرداخت و سخنان خود را با اعلام گزارش عملكرد استان در حوزه هاي دستگاه هاي خودپرداز، دستگاه پوز و خدمات الكترونيك به پايان رساند.
اخوان بيطرف، رييس اداره کل اعتبارات و بين الملل بانک قرض الحسنه مهر ايران نيز به ارائه گزارش آماري از مصارف و مطالبات استان گيلان و مقايسه رشد آن با کشور، عملکرد استان در خصوص وصولي اقساط ، طرح هاي اندوخته بانوان، 2در يك، پيوند مهر يكم و دوم ، بانكداري اجتماعي و ... پرداخت و نكات لازم در خصوص شفاف سازي دقيق پرونده هاي تسهيلاتي، نحوه واريز اقساط مشتريان، عدم تعميم طرح هاي حقيقي به حقوقي، پيگيري وصول مطالبات و تشريح نحوه وايز وام هاي دانشجويي وزارت علوم و دانشگاه آزاد را بيان داشت.
شايان ذکر است، در ابتداي اين جلسه بلادي چولابي مديريت شعب استان گيلان، ضمن عرض خير مقدم به ميهمانان توضيحاتي را در خصوص ويژگي هاي استان از لحاظ جمعيت، اقتصاد، تعداد شهرها و تعداد شعب بانک در استان پرداخت و گزارشي از فعاليتهاي انجام شده در خصوص بازاريابي، جذب منابع، کنترل مصارف و وصول مطالبات ارائه کرد.
گفتني است، در حاشيه اين مراسم کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ايران در استان گيلان با اهداي لوح تقديري از مرتضي اکبري مديرعامل محبوب بانك تجليل كردند.
در اين سفر، وکيل مشاور مديرعامل و رييس اداره کل حوزه مديريت، نجدي مدير امور استان ها، اخوان بيطرف رييس اداره کل اعتبارات و بين الملل، طبلشي رييس اداره کل پشتيباني و رحيمي رييس اداره كل مبارزه با پولشويي و تامين مالي تروريسم نيز حضور داشتند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط

آفتاب‌‌نیوز :

اسماعیل لـله‌گانی درباره پایین بودن سقف وام بازنشسته‌ها و گلایه بازنشسته‌ها از این وام‌های خرد که عملا هیچ مشکلی از گره‌های مالی این افراد باز نمی‌کند، اظهار داشت: وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشسته‌ها را در سال ۱۴۰۳ به ۳۰ میلیون تومان افزایش دادیم.

وی ادامه داد: این تسهیلاتی را که بانک رفاه به بازنشسته‌ها پرداخت می‌کند، اقدامی مشترک بین بانک رفاه و سازمان تامین اجتماعی است و امسال هم به سقف ۳۰ میلیون تومان می‌رسد.

مدیرعامل بانک رفاه با بیان اینکه باید توجه داشت که از آنجایی تعداد مشمولان این وام بسیار زیاد است نمی‌توان سقف آن را به طور قابل توجه بالا برد، گفت: در حال حاضر بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار بازنشسته داریم که هر یک از این افراد مشمول دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی می‌شوند که هر سال ۱۰ درصد از این جمعیت وام بازنشسته‌ها را دریافت می‌کنند.

لـله‌گانی در پاسخ به این سوال که آیا علت عدم افزایش سقف وام عدم توانمندی بازنشسته‌ها در پرداخت اقساط آن است، اظهار داشت: موضوع پرداخت اقساط نیست، در بحث افزایش سقف وام بازنشسته‌ها موضوع این بوده که سقف منابع قرض‌الحسنه بسیار محدود است و قانون هم تاکید کرده که این وام قرض‌الحسنه بیشتر به فرزندآوری و ازدواج اختصاص پیدا کند و منابع قرض الحسنه هم عمده به این دو مقوله تخصیص داده می‌شود.

وی افزود: بانک رفاه را از اولویت برای ارائه وام به این دو موضوع فرزندآوری و ازدواج خارج نکردند و در کنار تکالیف بانک رفاه برای پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری و سایر تکالیف سهمی هم برای وام به بازنشسته‌ها تعیین شده است.

مدیرعامل بانک رفاه تاکید کرد: وام ۳۰ میلیون تومانی را می‌توانیم برای بازنشسته‌ها تا ۳ سال هم قسط بندی کنیم و سقف پرداخت اقساط هم در ماه کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط