Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،شهرام مقام، رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی آبادان گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی آبادان در آذر ماه سال جاری یک هزار و ۶۷۵ مأموریت را به ثبت رساند.

وی افزود: از این تعداد، ۹۵۹ مأموریت انجام شده مربوط به شهرستان آبادان بود و پس از آن خرمشهر با ۵۱۴ و شادگان با ۲۰۲، بیشترین تعداد مأموریت را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تعداد ۳۹۱ مأموریت تصادفی منجر به اعزام حادثه‌دیدگان به نزدیک‌ترین بیمارستان محل تصادف شده و ۲ مورد نیز با انجام درمان در محل، مأموریت پایان پذیرفت.

وی افزود: در مأموریت‌های غیرتصادفی در یک ماه گذشته ۷۰۳ مأموریت نیاز به اعزام به بیمارستان احساس شده و ۲۷۹ نفر نیز در محل توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان درمان شدند.

انتهای پیام / د

اعزام تکنسین‌‎های فوریت‌های پزشکی به ماموریت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی فوریت پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف دو خودرو در آزادراه امیرکبیر با هفت فوتی و مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف پراید و سی‌ال‌او ساعت ۰۲:۲۷ امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه در آزادراه امیرکبیر رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: شش نفر شامل سه مرد، یک زن و دو کودک در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

عابدی اضافه کرد: یک مرد ۳۵ ساله نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

کد خبر 749939

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • مرگ به دلیل شستن دست با تینر
  • همراهی ۱۹ پزشک هلال احمر با زائران حج تمتع خراسان رضوی
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • فضانوردان چینی پس از ۶ ماه به زمین بازگشتند
  • چرا حضور مجدد انسان در ماه سخت است؟
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF