Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: احکام مخلان نظم در بازار یاسوج بزودی اجرا می‌شود. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در ملاقات مردمی در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یاسوج گفت: احکام مخلان نظم در  بازار یاسوج بزودی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه مردم سرمایه‌ نظام اسلامی هستند، ادامه داد: قوه‌ قضائیه به عنوان بخشی از نظام در خدمت مردم است و وظیفه‌ ما گره گشایی از کار مردم است.

این مقام قضایی در استان کهگیلویه وبویراحمد که در جمع تعدادی از بازاریان و نمازگزاران صحبت می‌کرد، به موضوع ایجاد امنیت برای کسبه و اصناف اشاره و بیان کرد: ایجاد امنیت تکلیف ماست و در امنیت مجموعه‌ بازار، با همه‌ وجودمان به میدان آمده ایم.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برای ادای تکلیف و ارائه خدمت به مردم مانند سربازان در میدان جنگ، از جانمان  مایه می‌گذاریم، گفت: جامعه‌ای سالم و خدا محور است که عدالت در آن باشد و اگر عدالت باشد زمین هم آباد و جامعه هم آرام است.

در ادامه‌ این برنامه مسئولان قضایی حاضر در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر یاسوج به بیش از ۱۰۰ مورد از درخواست ها‌ی مردمی پاسخ داده و دستورات قضایی لازم صادر شد.

لازم به ذکر است کارگران اخراجی کارخانه‌ قند یاسوج نیز در پایان این برنامه از تلاش‌ها و پیگیری‌های دستگاه قضایی استان به منظور احقاق حق جامعه کارگری این کارخانه تشکر کردند و خواستار تسریع در رسیدگی به حقوق خود شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کارخانه قند یاسوج احقاق حق بازاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود