Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور حذف گردش فیزیکی پرونده‌ها، ارتباط برخط با دستگاه‌های مرتبط، شفاف سازی و جلوگیری از جعل اسناد را از دستاورد‌های سازمان ثبت در سال‌های اخیر برشمرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، آئین تودیع و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان جنوبی در بیرجند با حضور معاون امور اسناد، رئیس کل دادگستری، سران دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد هاشمی مقدم معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه همه مدیران باید نهایت استفاده را از فرصت‌های خدمت گزاری به مردم و اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ببرند گفت: در جمهوری اسلامی ایران هر کجا که بر اساس نیات صادقانه و ایمان به مدد الهی کاری آغاز شده، توفیقات بزرگی در پی داشته است.

وی بیان داشت: بعد از گذشت یکصد سال از عمر سازمان ثبت و در دوران مدیریت تحول آفرین رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در یک دهه اخیر و حمایت‌های ریاست قوه قضائیه، این سازمان عبور از ثبت سنتی و حرکت به سوی ثبت نوین را کلید زد.

هاشمی مقدم افزود: بدون تردید اگر فرآیند‌های سازمان ثبت به همان گونه سنتی ادامه پیدا می‌کرد، هم اکنون با مشکلات عدیده‌ای در خدمت رسانی به مردم مواجه بود که با درایت رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به عنوان یکی از قضات با تجربه کشور، برنامه ریزی و اتخاذ راهبرد‌های مناسب و همراهی نیرو‌های خدوم سازمان ثبت، نه تنها از بن بست فعالیت‌های ثبتی با توجه به پیچیدگی‌های جامعه امروزی جلوگیری شد بلکه این سازمان امروز به عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در ارائه خدمات الکترونیکی، تحولات بزرگی را رقم زده و مردم شیرینی این تحولات را در خدمت گیری از این سازمان احساس می‌کنند که البته این تلاش‌ها کماکان ادامه خواهد داشت.

داده آمایی و اسکن کلیه اوراق پرونده‌های ثبتی، تشکیل آرشیو الکترونیکی، حذف گردش فیزیکی پرونده ها، ارتباط برخط با دستگاه‌های مرتبط، شفاف سازی و جلوگیری از جعل اسناد، از دیگر دستاورد‌های سازمان ثبت در سال‌های اخیر بود که معاون امور اسناد این سازمان به آن‌ها اشاره کرد.

علیرضا صیفی رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی نیز در این مراسم با بر شمردن برخی از ویژگی‌ها و شاخصه‌های یک کارگزار و مدیر موفق در نظام اسلامی، همچنین از تحولات صورت گرفته در نحوه ارائه خدمات در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مردم و تلاش مدیران و کارکنان ثبت استان تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم از خدمات قدرت حاجی پور مدیرکل سابق ثبت استان تقدیر و وی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ثبت استان ارائه داد.

غلامرضا شهریاری مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در زمان مدیریت قبلی ثبت استان، اولویت کاری خود را اجرای برنامه‌های راهبردی سازمان ثبت عنوان کرد.

وی پیش از این مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سیستان و بلوچستان بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خراسان جنوبی تودیع و معارفه آرشیو الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در این بازدید برخی از دستاوردهای این بانک در سال‌های اخیر را تشریح کرد و گفت: حرکت در مسیر افزایش سودآوری از جمله این دستاوردها است. تلاش کردیم با توسعه اقدامات و ارائه خدمات متمایز و مطلوب بانکی به مشتریان نسبت به ارتقای سودآوری بانک رفاه کارگران اقدام و این بانک را به دومین بانک سودآور کشور تبدیل کنیم.  

 

دکتر اسماعیل للـه‌گانی به افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: در ابتدای دولت مردمی سیزدهم سرمایه این بانک بسیار پایین و کمی بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال بود که عملاً به سمت صفر می‌رسید و قدرت پرداخت تسهیلات از سوی بانک در حال از بین رفتن بود که با اقدامات صورت گرفته این مشکل برطرف و شاخص بهبود یافت و سرمایه بانک به بیش از ۶۲۰ هزار میلیارد ریال رسید و در حال افزایش سرمایه ۹۰ میلیارد ریالی هستیم که جمعا به ۷۱۰ هزار میلیارد ریال می‌رسد. 

وی انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) در قالب طرح بانکداری اسلامی را به عنوان یکی دیگر از مهمترین دستاوردهای بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر برشمرد و گفت: این اوراق با هدف حمایت از تولید ملی و در راستای تامین مالی طرح‌های مختلف اقتصادی (تولیدی، ساختمانی و خدماتی) بر اساس ضوابط و مقررات بانک مرکزی منتشر می‌شود.

 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به افزایش بهره‌وری این بانک در سال‌های اخیر اشاره کرد و از این مهم به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای بانک نام برد و گفت: سازمان مدیریت صنعتی هر ساله 500 شرکت برتر کشور را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و جای بسی خرسندی است که در آخرین ارزیابی این سازمان که نتایج آن اواخر سال گذشته اعلام شد، بانک رفاه کارگران در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری رتبه نخست در شاخص بهره‌روی کل عوامل (TFP) را به دست آورد و نشان می‌دهد که بهره‌وری در بانک افزایش پیدا کرده است. در شاخص فروش نیز رتبه دوم را کسب کردیم که نشان‌دهنده افزایش بسیار خوب عملیات و ظرفیت بانک است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واگذاری هزار فقره سند مالکیت در بندر خمیر
  • بی‌هویتی اراضی به یک ابرچالش تبدیل شده است
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • اتمام صددرصدی حدنگاری اراضی شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • حل مشکل 50 ساله ساکنان قشم/ در سفر رئیس قوه قضائیه
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟
  • تحقق ۱۳۱ درصدی صدور سند مالکیت شهری و روستایی در گیلان
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو