Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یادداشت روزنامه اعتماد آمده بود: قرار گرفتن تیتر یک روزگذشته روزنامه کیهان بالای عکسی از رزمایش پیامبراعظم(ص) ۱۲ و پرواز چتربازان سپاه پاسداران منجر به سوءبرداشت برخی مخاطبان این روزنامه اصولگرا شد…ماجرا از این قرار بود که کیهان در گزارش اصلی خود که با تیتر «چتر کدام جریان سیاسی روی سرمفسدان اقتصادی است؟» و تحت عنوان «گزارش خبری-تحلیلی» منتشر شد، شبیه به موارد متعددی که در گذشته سراغ داریم، سعی کرد با استفاده از چند خبر تازه و چند خبر کهنه، تحلیل مورد علاقه‌اش در راستای حمله به جریان اصلاحات و اعتدال را تبیین کند…

کیهان با نقل کامل یادداشت مذکور، نوشته است: «درباره این تحلیل باسمه‌ای روزنامه اعتماد باید گفت بین دو تیتر مذکور ۸ سطر فاصله است و بنابراین روزنامه اعتماد به جاده خاکی زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثانیا خوب است آقای حضرتی مدیرمسئول اعتماد یک بار به افکارعمومی توضیح بدهند که آیا عکس کله‌پاچه‌خوری ایشان با شهرام جزایری مفسد و پولشوی اقتصادی معروف، واقعیت دارد یا خیر؟ اگر واقعیت دارد که همین‌طور هم هست، کدام سنخیت باعث این همنشینی شده است؟ همچنین توضیح بدهند که چرا همکاران فراری متعددی از این نشریه، گروهکی درآمده یا در خدمت شبکه دولتی انگلیس و صدای آمریکا و رادیو فردا و… درآمده‌اند؟»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: روزنامه کیهان سپاه پاسداران جاده شهرام جزایری انگلیس انگلیس جاده روزنامه کیهان سپاه پاسداران شهرام جزایری الیاس حضرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت متفاوت نان ساجی و آبگوشت به روش جالب مادربزرگ روستایی قشقایی (فیلم) پخت آبگوشت مرغ در ظرف سفالی به سبک بانوی روستایی آذربایجانی (فیلم) پخت آبگوشت عراقی و دنده کباب به سبک بانوی روستایی کردستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ادب از که آموختی؟... از روزنامه اعتماد!
  • فیلم/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۵ اردیبهشت