Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ در پی ضایعه رحلت حضرت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی؛ علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو پیام تسلیتی به همین مناسبت صادر کرد.

متن پیام تسلیت بخشدار قلعه نو بدین شرح می باشد:

        بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

قال رسول الله (صلی الله علیه و آله): اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثَلمه لا یسدّها شیء اِلی یوم القیامه

خبر درگذشت عالم ربانی و فقیه روشن اندیش حضرت آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی (طاب ثراه) باعث تاثر و تالم اینجانب و تمامی دوست داران نظام مقدس جمهوری اسلامی و مرجعیت معظم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عالم بزرگوار ضمن آنکه در طول حیات پربرکت خود به تحصیل و تدریس علوم دینی و اجتهاد عالمانه مشغول بود، در دوران فعالیت مفید سیاسی و مشی معتدل خود در شورای نگهبان، ریاست قوه قضائیه، دبیری شورای حل اختلاف قوا و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام منشاء خیر و برکت فراوان بود.

این ضایعه را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه هاز علمیه و بیت معظم ایشان تسلیت عرض مینمایم.

علیرضا صادقی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حضرت ولی عصر سید محمود هاشمی شاهرودی قوه قضائیه مجمع تشخیص مصلحت نظام نظام مقدس جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین موسی پور در دیدار با مسئولان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان گفت: باید از فرصتی که سردار سلیمانی در استان کرمان ایجاد کرده با طرح‌های خلاقانه و نو برای رشد فرهنگی بهره ببریم.
وی به عملیات شگفت آور وعده صادق هم اشاره کرد و گفت اکنون ایران اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب به عنوان یک ابرقدرت در منطقه مطرح است. 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور دیشب هم با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان دیدار کرد و گفت : افتخار و عزت این نظام مدیون ایثارگری های شهدا وخانواده های معظم آنهاست .

دیگر خبرها

  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت