Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر مرحوم آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی پس از تشییع در قم در جوار حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به خاک سپرده شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، صبح امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی نماز میت اقامه کردند. در مراسم تشییع پیکر رئیس فقید  مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصلای امام خمینی (ره) جمع کثیری از مردم قدرشناس و مقامات کشوری و لشگری حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از وداع مردم انقلابی تهران با یار دیرین امام و رهبری، پیکر این عالم برجسته برای تدفین به قم منتقل شد. مراسم تشییع پیکر یار وفادار امام و انقلاب، آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی، با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر اطلاعات، معاون پارلمانی رئیس جمهور ، علما، فضلا، طلاب علوم دینی و مردم عالم پرور قم از مسجد امام حسن عسکری به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد. پیکر این عالم مبارز در کنار قبور علمای مدفون در مسجد بالاسر حرم مطهر به خاک سپرده شد.  مردم با حضوري گسترده از سراسر کشور در مراسم تشييع با تجليل از مقام شامخ آيت الله شاهرودي در وفاداري به انقلاب و نظام اسلامي و يار ديرين امام خميني (ره ) و مقام معظم رهبري، دين خود را ادا کردند.  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تشییع پیکر هاشمی شاهرودی حرم مطهر خاکسپاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • پایان انتظار ۴۲ساله خانواده شهید در اصفهان
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • معلمی سنگین‌ترین مسوولیت عالم است
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس