Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: استاندارد سازی تجهیزات بازی مهد کودک ها اجباری است و در این راستا مدیران این مراکز با بازرسان استاندارد همکاری کنند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره کل استاندارد تهران، محمودرضا طاهری در این خصوص اظهار داشت: استانداردسازی تجهیزات تفریحی از سال 1388 مشمول مقررات اجرای استاندارد اجباری است و با وجود پیگیری های مداوم مهدکودک ها مقررات مذکور را رعایت نمی ‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این اداره ‌کل با هدف شناسایی نواقص و وضعیت موجود این تجهیزات و استانداردسازی آن، طرح بازرسی از تجهیزات زمین بازی مهد کودک ها را آغاز کرده‌ است که در مرحله اول شناسایی مهد کودک ها و جمع‌آوری اطلاعات مربوطه به اتمام رسید و در مرحله بعد بازرسی از این تجهیزات آغاز و گزارشات برای رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارسال می شود.
مدیر کل استاندارد استان تهران بیان کرد: مدیران مهدکودک ها پیش از خرید تجهیزات، از استاندارد بودن وسایل بازی اطمینان حاصل و برای اخذ مجوز حین نصب به این اداره کل مراجعه کنند.
وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف حفظ سلامتی کودکان و ارتقا سطح ایمنی و استاندارد تجهیزات بازی در مهدکودک ها، اجرا می ‌شود، تاکید کرد: در 9 ماهه نخست سال جاری، حدود یک هزار و 700 مورد بازرسی از تجهیزات تفریحی در شهربازی‌ و مراکز بازی در استان، ثبت شده است و برای حدود هزار وسیله بازی نیز مجوز استاندارد صادر شده است.
تهرام/ 8138//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي وسايل بازي استاندارد تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیک موتوری برقی در راه بازار تهران

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ تهران گفت: طبق مصوبه شورای ترافیک شهر تهران ورود هرگونه وسیله موتوری با سوخت فسیلی به داخل محدوده بازار ممنوع است و به موتورسواران مجوز یا کارت ورود به محدوده داده می‌شود و موتور‌های بدون مجوز ضبط و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

زینب عبادی افزود: طبق این مصوبه باید به منظور تشویق شهروندان به استفاده از موتور‌های برقی، تسهیلات ویژه‌ای برای این افراد مانند ورود به محدوده بازار بدون مجوز در نظر گرفته شود.

معاون شهردار منطقه ۱۲ گفت: براین اساس، استفاده از پیک موتوری برقی به جای موتور‌های فسیلی برای جابه جایی بار اصناف در محدوه بازار در نظر گرفته شده است که به زودی این طرح اجرایی خواهد شد.

زینب عبادی افزود: این موتور‌ها با استفاده از باتری شارژی تا ۹۰ کیلومتر قادر به حرکت خواهند بود که در محل‌های در نظر گرفته شده می‌توانند پس از ۹۰ کیلومتر، باتری خود را با باتری تازه شارژ شده، مبادله کنند.

دیگر خبرها

  • چرا وجود نور فراوان در خانه الزامی است؟
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • تخلفات در دفاتر پلیس+۱۰/ هر سال مجوز ۱۰ تا ۱۵ دفتر لغو می‌شود
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • میدان ونک تهران ۳ طبقه می‌شود
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • پیک موتوری برقی در راه بازار تهران
  • چگونه واگن‌ اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟