Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:25:13 GMT

سرنگ انسولین بدون درد در یزد تولید شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۲۷۴۰۲

سرنگ انسولین بدون درد در یزد تولید شد

یزد - ایرنا - مدیرعامل کارخانه سرنگ سازی یزد گفت: برای نخستین بار در کشور به همت متخصصان یزدی، سرنگ انسولین بدون درد در این استان تولید شد.

به گزارش عصر روز چهارشنبه دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، بهشتی افزود: انواع سرنگ در سایز‌های مختلف نظیر سرنگ لوئرلاک، لوئراسلیپ، انسولین در این کارخانه تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مواد اولیه تولید سرنگ از داخل کشور تامین می‌شود و در حال حاضر سالانه 70 میلیون قطعه سرنگ در این کارخانه تولید و راهی بازار می‌شود.
به گفته وی، این سرنگ با نمونه خارجی رقابت می‌کند و از نظر قیمت 50 درصد ارزان‌تر از نمونه وارداتی است.
همچنین معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: هم اکنون 16 شرکت تولیدکننده سرنگ در کشور فعال هستند که پروانه ساخت از اداره کل تجهیزات پزشکی دریافت کرده اند و 27 درصد تولیدکنندگان انواع سرنگ در این استان فعالیت دارند.
مصدق افزود: سرنگ سازان کشور یک میلیارد قطعه سرنگ تولید می‌کنند که با کمی تامل و حمایت از این شرکت‌ها علاوه بر افزایش اشتغال و افزایش تولید می‌توان زمینه صادرات در این حوزه را نیز فراهم کرد.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پزشكي سرنگ يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد


به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کارخانه ذوب آهن اسدآباد در کیلومتر ۴۵ جاده همدان - سنندج واقع شده است و کاهش محرومیت و صنعتی شدن استان، ایجاد تحول اقتصادی و اجتماعی در همدان و استان‌های مجاور، امکان ایجاد و توسعه صنایع آهن در منطقه و صرفه‌جویی ارزی، از جمله اهداف احداث این کارخانه است. 
طرح این واحد راکد در سال ۹۰ با تولید شمش چدن افتتاح و به بهره برداری رسید که بعد از  گذشت سه ماه به علت عدم صرفه اقتصادی  شمش چدن برای تغییر خط تولید طرح از شمش چدن به فرومنگنز و دیگر مشکلات تعطیل و راکد شد و در سال ۱۴۰۰ با واگذاری طرح به بخش خصوصی پس از ۱۰ سال غیر فعال بودن طرح فوق، قرار شد که احیاء و به چرخه تولید باز گردد، اما به گفته شهروند خبرنگار ما مردم منطقه همچنان منتظر بهره برداری این طرح برای اشتغال جوانان منطقه هستند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام، اگه میشه یه پیگیری از ذوب آهن اسدآباد بکنید، که سه سال پیش هشت ونیم میلیون یورو پول گرفتن که شرکت راه اندازی کنن، ولی الان بعد سه سال ۲۵۰ نفر بیکار کردن، شرکت تعطیل است.

دیگر خبرها

  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت
  • جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی با شکل و شمایلی متفاوت در حال بازدید از کارخانه تولید آب آشامیدنی / فیلم
  • اعلام آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی به آفریقا
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • (عکس) شغل جدید لیونل مسی چیست؟