Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «لیونل مسی» فوق ستاره آبی اناری ها سال 2018 را با ثبت رکوردی دیگر به پایان رساند و صدر فهرست موفق ترین دریبل زنان لالیگا را تصرف کرد.

به گزارش ایرنا، روزنامه موندو دیپورتیوو روز چهارشنبه با درج این خبر نوشت: برای «لیونل مسی» فوق ستاره باشگاه بارسلونا هر روزی که می گذرد، فرصتی است برای تثبیت هر چه بیشتر جایگاه افسانه ای خود در قلب تاریخ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهاجم آرژانتینی آبی اناری ها در 31 سالگی همچنان در صدر بهترین های محبوب ترین ورزش دنیا می درخشد و در حال حاضر با 15 گل زده، صدرنشین برترین گلزنان لالیگا اسپانیا محسوب می شود.
با این حال، «جادوگر کوچک» برای سال نو میلادی، جدا از حماسه گل زنی های تمام نشدنیش، چیزهایی بیشتری برای جشن گرفتن دارد؛ چیزی مثل رکوردی که بدیهی ترین انعکاس تبحر فوتبالی او است.
یک سال دیگر با رکوردی دیگر برای مسی آغاز شد؛ در واقع او سال 2018 را در صدر جدول موفق ترین دربیل زنان به پایان رساند.
اعجوبه آرژانتینی از ابتدا تا انتهای سال 2018 میلادی، 155 دریبل موفق در لالیگا از خود به ثبت رسانده است.
«خوزه لوئیس مورالس» بازیکن تیم لوانته با 91 دریبل موفق در جای دوم قرار گرفته که نشان می دهد 64 دریبل موفق کمتر از لیونل مسی داشته است.
در این فهرست، «عثمان دمبله» هم تیمی مسی هم جایگاهی برای خود دست و پا کرد و با 76 دریبل موفق در جایگاه سوم و «اِور بانگا» بازیکن تیم سویا، با 73 دریبل موفق در رده چهارم جای گرفت.
«آنخل کورآ» از اتلتیکو ماردید به همراه «گونزالو گوئدس» از والنسیا هر کدام با 69 دریبل موفق به طور مشترک در رده ششم ایستادند.
لازم به ذکر است، مسی علاوه بر این، 134 موقعیت خطرناک روی دروازه حریفان ایجاد کرده که او را از این حیث نیز در جایگاه نخست قرار می دهد؛ ضمن اینکه او در 23 پاس منجر به گل تیمش دست داشته و بیش از نیمی از گل های کاتالان ها را در تقویم فوتبالی سال 2018، تدارک دیده است.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ليونل مسي بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها

تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها

دیگر خبرها

  • قیمت روز خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • دریبل نافرجام تراشتگن و گل هوگو دورو به بارسلونا (بارسلونا 1-1 والنسیا)
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • گل دوم لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-2 اینتر میامی)
  • گل لیونل مسی به نیو انگلند (نیوانگلند 1-1 اینتر میامی)