Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رابطه بین کودک و عروسک رابطه‌ای عاطفی است، پر از رازها و رمزهایی نامرئی، که دوران کودکی انسان را دچار همزادپنداری می کند و حالا کودکان قدیم با پارچه‌های رنگی، دست‌دوز هویت ایران شده‌اند.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، رابطه بین کودک و عروسک رابطه‌ای عاطفی است، پر از رازها و رمزهایی نامرئی، که دوران کودکی انسان را دچار همزادپنداری می کند و حالا کودکان قدیم با پارچه‌های رنگی، دست‌دوز هویت ایران شده‌اند؛ هویتی که در لابه‌لای خاطرات رو به فراموشی بوده، اما حالا جان دوباره‌ای به آن بخشیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختر بچه‌ای پنجاه ساله، از آرزوهایش عروسکی می‌سازد و با نخ‌هایی که از خیاطی‌های قدیمی‌اش مانده، لبخندی ابدی را خلق می‌کند. این‌بار با هر چیزی که اطرافش می‌بیند و با هر چیزی که از گذشته‌اش به جا مانده دخترکی دیگر خلق می‌کند؛ دختری که باید بزرگ شود، قد بکشد و همه او را بشناسند. دخترک با لباس سبز مملو از پولک خلق می‌شود و در دستان زن آرام می‌گیرد.بزرگ می‌شود و با همبازی‌اش دنیایی می‌سازد که زنان روستا در سر می‌پروراندند.او حالا معروف شده و با ثبت ملی همه او را می‌شناسند.نامش را گذاشته‌اند دوتوک، عروسکی باز مانده از زنانی که در این روستا، خودشان عروسک شدند و عروسک ساختند و عروسک ماندند.

 

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عکس عکس جالب عروسک روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌هایی از غرق شدن کشتی تایتانیک

پانزدهم اپریل، درست یکصدو دوازده سال از غرق شدن لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین کشتی زمان خودش که یکی از هول‌ناک‌ترین حادثه‌های دریایی را با مرگ بیش از ۱۵۰۰ مسافر رقم زد، می‌گذرد.

تایتانیک، در سال ۲۰۱۲، صدسال پس از غرق شدنش، به عنوان میراث فرهنگی محافظت شده زیر آب در فهرست جهانی یونسکو ثبت شد.

هرچند حالا پژوهشگران تخمین می‌زنند با باکتری‌هایی که به جان بدنه کشتی افتاده تا سال ۲۰۳۰ بیشتر ماندگار نباشد.

با این وجود سالهاست؛ حتی از زمان ساختن کشتی، که راز‌ها و داستان‌های تایتانیک و مسافرانش همچنان از جذابترین قصه‌های شنیدنی دنیای سفر دریایی است؛ و البته سوژه‌ای برای خلق آثار سینمایی، نوشتاری، مستند و ایجاد جاذبه‌های گردشگری گوناگون و طراحی و برگزاری تور‌های مختلف از ماجراجویی تا عاشقانه!

حالا تایتانیک حتی در آستانه نابودی، همچنان از پس چهره نمادین خود در بیان اختلاف طبقاتی جاودانه تاریخ بشریت، راز‌هایی برای شنیدن دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • کنایه وزیر خارجه اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • کنایه وزیر خارجه رژیم اسرائیل به اردوغان: سریالت را ببین
  • پایان رویای شیرهای تاجیک در یکقدمی فینال
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • پیامک هایی که رویای لاغری تبلیغ می کنند
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • ناگفته‌هایی از غرق شدن کشتی تایتانیک