Web Analytics Made Easy - Statcounter

مائوریتزیو ساری، پس از پیروزی مقابل واتفورد در کنفرانس خبری پس از مسابقه حاضر شد.

طرفداری- دو تیم واتفورد و چلسی از چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این شاگردان مائوریتزیو ساری بودند که با درخشش ادن هازارد، با نتیجه 1-2 از ویکریج رود خارج شدند. پس از بازی، مائوریتزیو ساری در جمع خبرنگاران حاضر شد تا پاسخگوی سوالات آن ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فوتبال لندن، سرمربی ایتالیایی چلسی، به سوالات زیر پاسخ داد

درباره بازی

در مقابل لسترسیتی، ذهنیت خوبی داشتیم اما نتوانستیم پس از دریافت گل و جو منفی که بر تیم حاکم شد، واکنشی نشان دهیم. ذهنیت خوب و اراده مناسبی برای 90 دقیقه داشتیم. شاید کیفیتی یکسان همانند بازی مقابل لسترسیتی داشتیم اما این بار، برای کل 90 دقیقه عملکرد بهتری داشتیم.

ادن هازارد

او برای ما بسیار مهم است. مسی نیز برای بارسلونا بسیار اهمیت دارد. هازارد امروز دوبار گلزنی کرد. قادر است تا برای هم تیمی هایش فضا ایجاد کند و در انجام آن نیز بسیار تبحر دارد. 

شعارهای نژادپرستانه هواداران چلسی

نه من چیزی نشنیدم. می خواهم با باشگاه صحبت کنم و آن را نیز عمومی نخواهم کرد. 99 درصد هواداران خوب هستند. تعدادی احمق نیز وجود دارند. 

کالوم هادسون اودوی

برای 55 دقیقه خیلی خوب بازی کرد. هفته پیش، مشکلی از ناحیه همسترینگ داشت. 10 دقیقه پیش نیز دردی را حس کرد و تصمیم گرفتیم او را تعویض کنیم. می توانم درک کنم اما راه حل دیگری وجود نداشت. بسیار خطرناک بود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!

علیرضا بیرانوند از بند مصدومیت رها شده است.

طرفداری | ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان