Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با مواد مخدردریکی از محله‌های شهرکرد خبر داد و گفت: ۲۱ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و هفت منزل توزیع مواد افیونی پلمپ شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در راستای درخواست های مکرر مردمی و برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد صنعتی و غیر صنعتی پاکسازی نقاط آلوده با بیش از ۱۵ اکیپ عملیاتی در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی ۱۵ منزل که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر نقش داشتند بازرسی،که در نهایت ۷ منزل پلمپ و ۲۱ خرده فروش دستگیر و تحویل مراجع قضائی گردید.

سردار غلامزاده با بیان اینکه چندین دستگاه خودرو و موتورسیکلت که در امر توزیع مواد مخدر نقش داشتند توقیف شدند افزود: در این راستا تعداد قابل توجهی وسایل تهیه و توزیع مواد صنعتی و سنتی کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰۰ طرح عملیاتی در مناطق آلوده به اجرا در امده است گفت: برخورد قاطع با خرده فروشان و باند های مواد مخدر در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

وی در پایان گفت: از مردم عزیز استان درخواست دارم هرگونه اطلاعات و اخبار در زمینه مواد مخدر را به سامانه ۱۱۰پلیس اطلاع تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ ستاد محمد محمودی اظهار کرد: در راستای انسداد نوار مرز و جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور و در جهت برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان هنگ تایباد موفق شدند، مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین پودری را کشف کنند. 

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد افیونی به داخل کشور، مرزبانان هنگ مرزی تایباد در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور موفق شدند طی چند عملیات جداگانه تعداد ۲۰۹ بسته مواد آب بندی شده به وزن ۲ کیلو  و ۳۴۴ گرم از نوع هروئین پودری که در معده جاساز شده بود را  از ۳ نفر تبعه افغان کشف کنند.

وی بیان کرد: ضمن قدردانی از تلاش همرزمان خود مبارزه با قاچاق موادمخدر را از اولویت‌های این فرماندهی دانست و افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند، امروز مرزبانان مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند. 

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد