Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@21:35:17 GMT

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد بردسکن منصوب شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۳۴۷۱۸

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد بردسکن منصوب شد

طی‌حکمی از سوی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی، رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بردسکن منصوب شد.

به گزارش ایلنا، یوسف امینی قائم مقام فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت: اولین وظیفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ترویج فضایل اخلاقی در جامعه براساس ایمان و تقوا است.

وی افزود: نیازهای فرهنگی شهرستان‌ها و ارتباط بیشتر با هنرمندان، اجرای برنامه‌های دولت در تحقق دولت الکترونیک و شفافیت، توسعه فرهنگ قرانی و پیگیری تحقق سند منشور قرانی براساس تقسیم کار ملی در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی و ترویجی از اولویت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بازخوانی اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و معرفی موفقیت‌های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت برنامه‌های فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی می باشد .

در ادامه ابراهیم قاسم پور سرپرست فرمانداری شهرستان بردسکن در این جلسه ضمن تسلیت ارتحال آیت الله شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام به وضعیت فرهنگی شهرستان پرداخت و گفت :هنرمندان قطعا سرمایه های اجتماعی و ملی جامعه ما هستند.

وی افزود: فرهنگ از اهمیت زیادی در سطح زندگی اجتماعی انسان برخوردار است و با وجود تعاریف متعدد پیرامون فرهنگ نشان از اهمیت آن است و کار فرهنگی یک فعالیت نرم افزاری است که نتیجه آن در دراز مدت نمایان می شود.

قاسم پور ادامه داد : قطعا حوزه فرهنگ و هنر براساس تعالیم و آموزه های اسلامی پیوندی ناگسستنی با اخلاق دارد که تحقق آن یکی از رسالت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی توسعه و گسترش هنر را مرهون استعدادهای هنرمندان شهرستان دانست و افزود: استفاده از ظرفیت های مذهبی، فرهنگی و هنری کانونهای مساجد، سازمان های مردم نهاد وگروه ها و انجمن های ادبی با توجه به اینکه شهرستان بردسکن در حوزه قرآنی، موسیقی محلی ،تاتر ،سینما،رسانه و... استعداد های درخشانی دارد می تواند در جهت انتقال مفاهیم فرهنگی و هنری از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.

وی گفت :خوشبختانه یکی از ویژگی‌های خوب بردسکن همگرایی و هم افزایی در مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان است و این امر بستر و زیر ساخت لازم را برای توسعه و ارتقاء فرهنگ و هنر با توجه به پیشینه قوی فرهنگی و تمدنی اسلامی و ایرانی در این منطقه بوجود می آورد.

قاسم پور همچنین از تلاش های حسینی در مدت تصدی ریاست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تقدیر و برای مفتوحی رئیس جدید اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آرزوی توفیق کرد و از وی خواست ضمن پیگیری خواسته ها و مطالبات جامعه بزرگ هنرمندان در پیگیری و برگزاری جلسات شورای فرهنگی عمومی شهرستان جدیت داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اداره فرهنگ و ارشاد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جامعه خراسان رضوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در جلسه عفاف و حجاب این شهرستان با بیان اینکه جامعه سالم درگرو حجاب و عفاف است، گفت: نهاد‌ها ودستگاههای اجرایی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید برنامه‌های جامع و عملی داشته باشند.

حسن عباسی افزود: اجرای دستورالعمل های ابلاغی مرتبط بر رعایت حجاب و اصل امر به معروف و نهی از منکر در سطح اداره ها ضروری و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد هم در این نشست حجاب و عفاف را زیربنای تحکیم بنیان خانواده و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن دانست.

حجت الاسلام آقا محمدی، با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف ویژه شرعی هر انسان مسلمانی است،افزود: توجه به امر پوشش و رعایت حجاب برای زنان و مردان توصیه اکید قرآن کریم به بندگان است.

آشنایی خانواده‌ها با سبک زندگی ایرانی اسلامی و انتقال آن به نسل جوان، بسترسازی برای حفظ اصالت و ارزشهای دینی، برگزاری کارگاههای آموزشی و استفاده از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی برای فرهنگ‌سازی و تبیین ابعاد و ثمرات حجاب و عفاف در جامعه، از دیگر موضوعهای مطرح شده در این نشست بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی