Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:43:40 GMT

تهیه جهیزیه مادر را گرفتار زندان کرد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۳۵۴۵۰

تهیه جهیزیه مادر را گرفتار زندان کرد

همدان- ایرنا- مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: مادری که برای تهیه جهیزیه دختران زیربار قرض رفته بود با کمک ستاد دیه آزاد شد.

یدالله روحانی منش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک زن 41 ساله که همسرش به بیماری کیسه صفرا و سنگ کلیه دچار بود برای امرار معاش اقدام به دریافت تسهیلات بانکی و اجاره یک مغازه برای فروش لوازم آرایشی و بهداشتی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: نوسان بازار و کاهش فروش اقلام آرایشی منجر به انقضای تاریخ مصرف لوازم داخل مغازه شده و در نهایت وی ورشکسته می شود.
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان ادامه داد: همچنین هنگام راه اندازی این مغازه وی با مشارکت در وام های خانگی نسبت به تامین مایحتاج منزل و راهی کردن 2 دخترش به خانه بخت اقدام کرده بود.
روحانی منش بیان کرد: با توجه به کافی نبودن درآمد این زن برای تامین نیاز خانواده و امرار معاش، وی اقدام به خرید تجهیزات خانگی به صورت قسطی و فروش آن به 50 درصد قیمت تمام شده به صورت نقدی می کند.
وی افزود: در نهایت این زن توان پرداخت اقساط را نداشته و به علت بدهی سه میلیارد و 300 میلیون ریالی از فروردین امسال زندانی شد.
وی گفت: با مساعدت ستاد دیه و گذشت شاکیان این زن امروز (پنجشنبه) آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.
به گزارش ایرنا، 383 مددجو به علت جرائم غیرعمد هم اینک در زندان های این استان تحمل حبس می کنند و 188 زندانی با بدهی 103 میلیارد ریال در 9 ماهه سال جاری آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
7526/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی ستاد دیه آزادی زندانی تهیه جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی

مسعود مثنوی اظهار داشت: به دنبال تداوم فعالیت سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری، با مراجعه فردی به پایگاه امداد و نجات گدارکبک و درخواست کمک مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده چهار نفره در گردنه گوگشنگلی و چشمه زینل در محور بروجن به لردگان دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات گدار کبک پس از هماهنگی با EOC و ریاست شعبه به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار

مثنوی اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از رهاسازی هر ۴ نفر گرفتار در گل و سیلاب، آنها را به مکان امن انتقال داد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • فیلم اقدام جدید و عجیب امیر تتلو در زندان
  • اقدام تازه و غافلگیرکننده امیر تتلو در زندان
  • اقدام عجیب «تتلو» در زندان خبرساز شد
  • آتش در خانواده نیکا شاکرمی
  • (ویدیو) اقدام جدید و عجیب امیر تتلو در زندان؛ سرودن شعر در مدح حضرت علی
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی