Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حامد جولایی ظهر امروز در مجمع انتخابات هیات ورزش های ناشنوایان استان کردستان که در اداره کل بهزیستی استان کردستان برگزار شد، گفت: ورزش ناشنوایان، نابینایان، جانبازان و معلولین در کردستان از وضعیت خوبی از لحاظ قهرمانی برخوردار بوده اما روئسای هیات ها تا کنون نتوانسته اند رئیس هیات شهرستانی را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: کمک به ناشنوایان وظیفه ذاتی هر فرد و اداره ای است و اداره کل ورزش و جوانان به تنهایی نمی تواند از هیات های ورزشی به خصوص ناشنوایان حمایت کند.

او گفت: اگر فرد المپیکی در هیات ناشنوایان استان کردستان وجود دارد نشان از نیازمندی و پویایی ورزشکاران این رشته است و باید رئیس جدید برنامه ریزی خوبی را برای ورزشکاران این هیات انجام دهد.

جولایی با بیان اینکه در صورتی که کاندیدا احراز پست ریاست هیات انتخاب شد، گفت: ورزش و جوانان فضای مناسب و سانس های خوبی در اختیار هیات ناشنوایان قرار خواهد داد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار داشت: زیر ساخت های فعالیت باید برای رئیس هیات مهیا و در نهایت اعضاء همکاری لازم را داشته باشند.

او افزود: هیات ناشنوایان جدای از اداره کل ورزش و جوانان در اختیار بهزیستی استان بوده و نسبت اختیارات بهزیستی و ورزش و جوانان در این هیات 90 به 10 درصد است.

جولایی از کلنگ زنی خانه تکواندو در مریوان خبر داد و گفت: نسیبه شهبازی یکی از قهرمانان رشته تکواندو هیات ناشنوایان است که به همین منظور خانه تکواندو در ایام دهه فجر در مریوان کلنگ زنی خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کلنگ زنی پروژه مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان خانه تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۵۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر

روستای دره تفی در شهرستان مریوان استان کردستان واقع شده است. این روستای زیبا و دیدنی یکی از جاذبه های گردشگری کردستان محسوب می شود و به روستای لک لک‌ها شهرت دارد.

لک لک‌های مهاجر در مسیر کوچ خود به مناطق گرمسیر در عربستان و جده در این روستا اتراق می کنند و اهالی این روستا همه ساله میزبان تعداد زیادی لک‌لک می شوند. اهالی این روستا آنها را حاجی لک لک یا حاجی لق لق می نامند.

در این روستا طبیعت دوستان و محیط زیست بالغ بر ۸۰۰ لانه برای لک لک‌ها ساخته اند و از این حیوانات زیبا و دیدنی تا اواخر مرداد ماه پذیرایی می‌کنند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلم و تصاویری این مناظر زیبا را به تصویر کشید.

منبع: شهروندخبرنگار - کردستان

بیشتر بخوانید:

تصاویری از لک لک‌های مهاجر در دل طبیعت مریوان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آغاز واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا