Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخابات هیات ناشنوایان استان کردستان با حضور حسن سلگی سرپرست فدراسیون ناشنوایان کشور و حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان استان در سنندج با یک نامزد (تیمور جعفری) برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این نشست گفت: در زمینه قهرمانی ورزش ناشنوایان ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در استان داریم اما کارهای خیلی ویژه ای در زمینه شکوفایی این استعدادها انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حامد جولایی با بیان اینکه ورزش ناشنوایان رشته ای مقام آور است، تاکید کرد: هیات ورزش ناشنوایان باید در تمام شهرستان ها فعال باشد نه اینکه فقط بر روی شهر سنندج تمرکز کند.
وی اظهار داشت: کمک کردن به ورزش ناشنوایان یک وظیفه قانونی است و اداره کل ورزش و جوانان این آمادگی را دارد که در حد توان به توسعه این ورزش در استان کمک کند.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود: برای ارتقا و توسعه این ورزش باید در شهرستان ها فضا و امکانات لازم در اختیار ناشنوایان قرار گیرد البته اداره کل ورزش و جوانان به تنهایی نمی تواند کار زیادی انجام دهد بلکه سایر ادارات و سازمان ها نیز باید وارد عمل شوند.
وی با بیان اینکه عملکرد خوب هیات های ورزشی نیازمند زیرساخت های لازم است، از فدراسیون ناشنوایان خواست در حوزه ورزش نابینایان، کردستان را یاری داده و زمنیه میزبانی این استان برای برگزاری مسابقات برخی رشته ها را فراهم کند.
جولایی همچنین با اشاره به کسب مدال طلای المپیک تابستانی ناشنوایان ترکیه توسط نسیبه شهبازی تکواندوکار کردستانی گفت: در راستای پاسداشت این قهرمانی و فراهم کردن زمینه برای استعدادهای ورزشکاران، هفته آینده عملیات احداث خانه تکواندو با اعتبار 60 میلیارد ریال در شهرستان مریوان آغاز می شود.
رئیس جدید هیات ورزشی ناشنوایان کردستان نیز در این نشست با بیان اینکه هیات ناشنوایان مظلوم ترین هیات ورزشی است، گفت: شناسایی استعدادها و نیاز سنجی، آماده سازی ورزشکاران و حضور و قهرمانی در مسابقات و فراهم کردن زیرساخت ها از برنامه های آتی این هیات در استان است.
تیمور جعفری با اشاره به امکانات و فضاهایی که در اختیار هیات های ورزشی جانبازان و نابینایان قرار دارد، افزود: این امکانات ویژه تمام معلولان است و انتظار می رود هیات ناشنوایان نیز بتوانند از آنها استفاده کنند.
تیمور جعفری از یکسال پیش تاکنون سرپرست هیات ورزشی ناشنوایان استان کردستان بود و امروز با رای اعضای مجمع برای مدت چهار سال مسئولیت ریاست این هیات را بر عهده گرفت.
پیش از آن صباح قریشی مدیرکل بهزیستی کردستان رئیس هیات ورزشی ناشنوایان این استان بود.
7348/6108
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان تکواندو مدیرکل ورزش و جوانان معلولان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان

استاندار کردستان در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و تکریم حافظان کلام الهی، به دیدار «کیوان جعفری» توانخواه هنرمند و حافظ ممتاز قرآن کریم در شهر سنندج رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، امروز ششم اردیبهشت، همراه با فرماندار سنندج و مدیرکل بهزیستی استان با حضور در منزل کیوان جعفری ضمن دیدار با این حافظ توانخواه سنندجی، به گفت‌وگوی صمیمی با وی پرداخت.

در این دیدار استاندار کردستان معرفی حافظان قرآن به عنوان الگو در ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی را اثرگذار دانست و اظهار کرد: اگر در جامعه به قرآن توجه جدی شود، شاهد کمترین مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی خواهیم بود.

زارعی‌کوشا به نقش آموزه‌های قرآنی در کاهش آسیب‌های اجتماعی گریزی زد و افزود: از آن جایی که قرآن در جامعه نقش بازدارندگی ایفا می‌کند با روی آوردن به کلام الهی می‌توان تمام مشکلات جامعه را حل کرد.

وی با اشاره به اینکه فضای قرآنی نباید از جامعه جدا و دور شود، گفت: اگر روحیه فهم آیات قرآن در زندگی انسان ورود پیدا کند و گسترش یابد بسیاری از معضلات خود به خود کاهش می‌یابد.

استاندار کردستان در پایان این دیدار ضمن تشویق و ترغیب این جوان توانمند در زمینه قرآنی، به کیوان جعفری قول مساعد داد از هیچ حمایت و کوششی جهت هموار کردن مسیر زندگی برای توسعه قرآنی این حافظ توانخواه، از لحاظ مادی و معنوی کوتاهی نخواهد کرد.

به گزارش ایمنا، کیوان جعفری، ۳۲ ساله ساکن سنندج معلول ذهنی و حرکتی و حافظ قرآن این روزها به واسطه امتیاز منحصربه‌فردی که دارد مورد توجه جامعه قرآنی، استاندار کردستان و دیگر مسئولان قرار گرفت.

کد خبر 747908

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم