Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان با پیروزی تیم‌های مدعی هیرو، نامی نو اصفهان و گروه بهمن برابر حریفان همراه بود. سرخ‌پوشان هیرو در حساس‌ترین بازی هفته در آبادان در یک بازی نزدیک با اختلاف یک پرتاب ۲ امتیازی پالایش نفت آبادان، مدافع عنوان قهرمانی را شکست دادند.

طرفداری - لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز با برگزاری ۵ بازی از گروه‌های دوگانه، هفته هشتم مرحله گروهی خود را پشت سر گذاشت و در روزی که تیم‌های مدعی برابر حریفان موفق عمل کردند بازی بزرگ هفته در آبادان به سود شاگردان پوران عباسی در تیم هیرو تهران پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی‌های برگزار شده از گروه یک، تیم پالایش نفت آبادان مدافع عنوان قهرمانی در خانه در یک بازی نزدیک ۸۷ بر ۸۹ برابر تیم قدرتمند هیرو تهران مغلوب شد و سومین شکست فصل را تجربه کرد و هیرو با این پیروزی در صدر جدول گروه یک باقی ماند.

هیرو که با هدایت پوران عباسی تیمی قدرتمند در لیگ امسال نشان داده و در پی قهرمانی است در این بازی به لطف درخشش ستارگان خود ادنا عیساییان، شادی عبدالوند و گلشید امیدیان در آخرین ثانیه‌ها و در شرایطی که به نظر می‌رسید بازی به وقت اضافه می‌رود پیروزی را از آن خود کرد.

در گرگان دانشگاه گلستان موفق شد ۶۹ بر ۴۶ تیم گاز تهران را شکست دهد و با این پیروزی اکنون موقعیت تیم رده سومی پالایش نفت آبادان را مورد تهدید قرار داده است. تیم دانشگاه آزاد نیز قرار بود در تهران برابر تیم باژوند بوشهر قرار گیرد که این بازی به دلیل عدم حضور باژوند برگزار نشد.

در گروه دوم، تیم صدرنشین نامی نو در اصفهان به روند پیروزی‌های متوالی خود ادامه داد و موفق شد ۸۶ بر ۳۹ تیم پاز تهران را از پیش رو بردارد. معصومه اسماعیل زاده بازیکن ارزشمند نامی نوی اصفهان با ۲۱ امتیاز و ۱۸ ریباند و ثبت دبل دبل بازیکن برتر این مسابقه بود.

گروه بهمن، که سایه به سایه نامی نو در جدول گروه دوم در حرکت است در زمین حریف صدرای شیراز را ۹۷ بر ۴۹ مغلوب کرد تا همچنان فاصله یک امتیازی‌اش با نامی نو را حفظ کند و به آمار ۷۰۰ گل زده در لیگ برسد. سعیده علی کاپیتان گروه بهمن در این بازی ۲۸ امتیاز به دست آورد و با ۱۶ ریباند موفق به ثبت دبل دبل شد.

در دیگر بازی گروه دوم، نارسینای تهران برابر خانه بسکتبال بندر عباس شکست را با پیروزی عوض کرد و ۶۱ بر ۵۹ از سد حریف خود عبور کرد. این پیروزی نارسینا را به سوم شدن در جدول امیدوار کرده است به طوری که فاصله تیم‌های سوم تا ششم جدول گروه دوم ناچیز است و قرار گرفتن در رتبه بالاتر، به معنای شانس بهتر در پلی آف است.

در این گروه نامی نو، گروه بهمن و صدرای شیراز در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نتایج این رقابت‌ها به شرح زیر است:    گروه A - میزبان: قشم   پاس بندرلنگه ۶۳    شهر بسکتبال قشم ۶۶    گروه B - میزبان: شهرکرد   خانه بسکتبال شهرکرد ۸۹   سامان صنعت پویا اصفهان ۸۲    گروه C - میزبان: ماهشهر   جنوب نوین ماهشهر ۸۱    پترونوین ماهشهر. ۷۰    گروه D - میزبان: ایلام   خانه بسکتبال ایلام ۵۰   خانه بسکتبال همدان ۵۵   گروه E - میزبان: تهران    شوان پارسه ۶۷   نفت تهران ۶۹   گروه F - میزبان: گرگان    شهباز شاهرود ۵۱ خانه بسکتبال گرگان ۶۴   گروه G - میزبان: قم    فرخ دانه کیمیا ۶۴   کشاورز قم ۵۸   گروه H - میزبان: ابهر    خانه بسکتبال ابهر ۷۷    فراز انرژی پاد ۷۲

دیگر خبرها

  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز