Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@01:14:26 GMT

دو راست و دو چپ؛ چندپسته ها در کدام پست؟

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۳۷۱۳۸

کارلوس کی‌روش ۴ مدافع کناری را با خود به قطر برده و نکته جالب این که هر ۴ بازیکن توانایی بازی در دیگر پست ها را دارند.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی ایران در شرایطی تمرینات آماده سازی خود در اردوی قطر را پشت سر می‌گذارد که لیست نهایی مشخص شده و طبق آن میلاد محمدی، احسان حاج صفی، وریا غفوری و رامین رضاییان دفاع کناری های تیم ملی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از این جمع ۴ نفره نیمی در خارج از کشور توپ می‌زنند. رامین رضاییان در تیم الشحانیه حضور دارد و میلاد محمدی هم در اخمت گروژنی بازی می‌کند. دو مدافع دیگر یعنی غفوری و حاج صفی پیراهن استقلال و تراکتورسازی را برتن می‌کنند و جزو بهترین بازیکنان لیگ ایران هستند.

 

نکته جالب این است که هر ۴ بازیکن توانایی بازی در قسمت های دیگر زمین را هم دارند. رامین رضاییان در لیگ شانزدهم با نظر برانکو هافبک راست بازی می‌کرد و در تیم اوستنده هم چند مسابقه را در این پست سپری کرد. وریا غفوری نیز همچون رامین سابقه بازی در پست هافبک راست را دارد و حتی خیلی ها دلیل خط خوردن او از لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی را همین بازی در پست هافبک راست عنوان کردند.

 

 

در آن سوی میدان، احسان حاج صفی بازیکن چند پسته کارلوس کی‌روش حضور دارد. او علاوه بر توانایی بازی در دفاع و هافبک چپ، سابقه حضور در پست هافبک دفاعی و میانی را هم دارد و در زمان بازی به عنوان هافبک وسط نیز عملکرد بسیار خوبی را از خود برجای گذاشت. میلاد محمدی دیگر مدافع تیم ملی در چند سال اخیر همواره دفاع چپ بوده اما زمان بازی در راه آهن به همراه برادرش مهرداد بازی در پست های هجومی را هم تجربه کرد.

 

باتوجه به همین موضوع کی‌روش دست کاملا بازی برای انتخاب ترکیب دارد. او در جام جهانی از رامین رضاییان و احسان حاج صفی در ترکیب اصلی استفاده کرد و در بعضی بازی ها میلاد محمدی را هم به زمین فرستاد اما ۴ سال پیش، وریا غفوری دفاع راست تیمش بود و مهرداد پولادی هم در پست دفاع چپ بازی می‌کرد.

 

رقابت چند پسته ها برای بازی در پست تخصصی شان یعنی دفاع راست و چپ بسیار شدید است و آن ها در اردوی قطر تمام تلاششان را میکنند تا با جلب نظر کادرفنی، به صورت فیکس در زمین حاضر شوند. باتوجه به حضور مهره های باکیفیت در پست هافبک و حمله بعید است کی‌روش از این ۴ بازیکن در پست های هجومی بهره ببرد.

 

 

عکس از نعیم احمدی

رامین رضاییان میلاد محمدی احسان حاج صفی استقلال تهران تیم ملی ایران وریا غفوری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رامین رضاییان میلاد محمدی احسان حاج صفی استقلال تهران تیم ملی ایران وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!

به گزارش ورزش سه دانیال اسماعیلی فر که مثل بازی های قبلی پرسپولیس در نقش مدافع راست در ترکیب اصلی این تیم مقابل ایرالکو حاضر شده بود با بیماری در این دیدار به میدان رفت. 

شرایط این بازیکن به گونه ای بود که حتی در زمان گرم کردن قبل از بازی هم صدای خس خس سینه او شنیده می شد. 
به نظر می رسد دانیال با وجود بیماری  در ترکیب تیمش قرار گرفته بود چرا که مدام سرفه هم می کرد و از نظر تنفسی مشکل داشت. 
اسماعیلی فر بعد از حضور فرشاد فرجی در زمین یک خط جلوتر رفت و در پست وینگر راست بازی کرد که فروغ لازم را نداشت. 

او با وجود بیماری و سرفه هایش تا دقیقه 120 هم در زمین ماند و یکی از پنالتی های تیمش را از دست داد تا از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کند. 

اسماعیلی فر که به دلیل محرومیت بازی سپاهان را از دست داده امروز در تمرین ریکاوری هم حاضر نبود تا شرایط جسمانی اش به حالت عادی برگردد.

دیگر خبرها

  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس