Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: منابع دیپلماتیک می‌گویند دولت بحرین نیز قصد دارد سفارت خود در شهر دمشق، پایتخت سوریه را بازگشایی کند.

این منابع پنجشنبه (۶ دی) به خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گفتند که منامه قصد دارد هفته آینده سفارت خود در دمشق را باز کند.

منابع مذکور گفتند: «سفارت پادشاهی بحرین با آغاز سال میلادی جدید، فعالیت‌های خود در دمشق را از سر خواهد گرفت».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع دیپلماتیک همچنین گفته‌اند که زیاد طول نخواهد کشید که شاهد اقدام مشابه از سوی کشور‌های دیگری طی ماه‌های آینده خواهیم بود.

هنوز دولت بحرین رسما در ارتباط با بازگشایی احتمالی سفارتش در دمشق واکنشی نشان نداده است.

امارات عربی متحده بعد از ظهر امروز بعد از گذشت پنج سال سفارت خود در شهر دمشق را بازگشایی کرد. در مراسم بازگشایی سفارت امارات، «عبدالحکیم ابراهیم»، مشاور و «یوسف النعیمی»، کاردار امارات و «حسین عبدالله البلوچی»، وابسته اداری سفارت و برخی از سفرای کشور‌های عربی و نماینده وزارت خارجه سوریه حضور داشتند.

پس از آغاز بحران سوریه از اوایل سال ۲۰۱۱، چند کشور عربی سفارت خود در دمشق را در اعتراض به آنچه آن را سرکوب اعتراض‌ها نامیدند، بستند. اما با روشن شدن ماهیت بحران و موفقیت‌های ارتش سوریه در بازپس‌گیری خاک این کشور از گروه‌های تروریستی، اکنون زمزمه بازگشایی سفارتخانه‌ها در سوریه آغاز شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: بحرین بازگشایی سفارت دمشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۸۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان شاهین دژ به امامت حجت الاسلام مرادی امام جمعه شاهین دژ برگزار شد .

امام جمعه شاهین دژ باتبریک فرارسیدن هفته معلم به جایگاه والای معلم در تربیت دانش آموزان مومن و متعهد برای آینده کشور اشاره کرد وگفت: مهمترین رسالت خطیر معلمان تربیت نیروی سالم و کارآمد برای آینده مدیریتی کشوراست .

امام جمعه شاهین دژ همچنین با تبریک فرارسیدن روز کارگر به نقش این قشر زحمتکش در عرصه تولید و خودکفایی کشور اشاره کرد وگفت: نقش کارگران در چرخه تولید و رونق اقتصادی بسیار زیاد است.

امام جمعه شاهین دژ همچنین از اجرای طرح نور  (حجاب و عفاف )از سوی نیروی انتظامی را بسیار باارزش عنوان واز اجرا کننده گان این طرح قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق