Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@22:41:56 GMT

وضعیت دستفروشان شهر ساماندهی شود

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۴۰۴۲۴

وضعیت دستفروشان شهر ساماندهی شود

فرماندار ارومیه بر ساماندهی وضعیت دستفروشان تاکید کرد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی  ملا محمدی زاده در جلسه هماهنگی روسای اتحادیه های اصناف شهرستان  که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شداعلام کرد: در تلاش هستیم که وضعیت صنوف مختلف شهرستان را ساماندهی کنیم.
فرماندار ارومیه با یادآوری این نکته که در ساماندهی دستفروشان نباید آسیبی به زندگی این قشر وارد شود، افزود: در هماهنگی با شهرداری ارومیه، مقرر شده مناطقی در شهر برای ساماندهی و تجمیع دستفروشان در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین تصریح کرد: متاسفانه برخی از مغازه داران به حریم پیاده روها تجاوز می کنند که به این وضعیت نیز رسیدگی خواهد شد.
در ادامه جلسه سید عباس موسوی معاون هماهنگی و امور عمرانی فرماندار ارومیه نیز گفت: برخی از مغازه داران محوطه جلوی مغازه خود را اجاره می دهند که بعضاً منجر به تداخل صنفی می شود که اتحادیه ها باید این وضعیت را ساماندهی کنند.
وی خاطرنشان کرد: تعدد دستفروشان در خیابان های اصلی به ظاهر شهر بخصوص از نگاه مسافران آسیب می زند که شایسته شهر ارومیه نیست.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان غربی تجاوز شهرداری مسافران ساماندهی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه

 این روز‌ها وضعیت قیمت‌ها در بازار اجاره مغازه به حدی عجیب است که برخی سراغ اجاره راه پله می‌روند. به عنوان مثال فردی یک مغازه در راه پله را برای اجاره گذاشته است.

هزینه اجاره یک راه پله با فضای ۵ مترمربع در تهران ماهی ۵ میلیون تومان است. نکته جالب توجه اینجاست که برای اجاره این مغازه باید ۲۰۰ میلیون تومان هم پول پیش بدهید. به نظر می‌رسد که باید فکری به حال هزینه اجاره مغازه‌ها شود.

منبع: سرانه

tags # اجاره‌نشینی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • وضعیت دریاچه ارومیه برخلاف خوش‌بینی‌ها بحرانی است!
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه