Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@01:09:05 GMT

گران‌ترین بازیگران سینمای ایران مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۴۱۶۱۴

او در بخشی دیگر از صحبت‌های خود در این برنامه اعلام کرد: «امسال در ۹ ماه گذشته بهترین سال مالی سینما بوده و تا پایان آذر سینمای ایران ۲۰۰ میلیارد فروش داشته است. اگر این مبلغ را با سال ۹۱ که ۳۰ میلیارد فروش با ۳ میلیون نفر تماشاگر داشتیم مقایسه کنیم اوضاع خوب است. سال ۹۶ هم ۱۷۵ میلیارد فروش کل سینما بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»   سرتیپی در پاسخ به این سوال ضیا که آیا با این وجود وضع تهیه کننده‌ها حسابی خوب است، تاکید کرد: «چیزی که دست تهیه کننده را از یک فیلم خیلی خوب که مثلا ۱۰ میلیارد بفروشد می‌گیرد، ۳ میلیارد است. یعنی اگر می‌شنوید که فیلمی ۳ میلیارد فروش داشته، صرفا ۳۰ درصد آن به تهیه کننده رسیده است.»   تهیه کننده «توکیو بدون توقف» در پاسخ به اینکه آیا بازیگری داریم که ۱ میلیارد تومان دستمزد بگیرد، گفت: «بله چنین حدودهایی داریم. البته چند سالی است بازیگران در فیلمها شریک می‌شوند و اینطور نیست که ۱ میلیارد پرداخت نقدی به آنها داشته باشیم.»   سرتیپی درباره رضا عطاران اظهار کرد: «عطاران آدم گزینشی است. گاهی اوقات برای دل خودش کار می‌کند. مثلا در فیلم «خانم یایا» که از نظر من فیلم جذابی نیست بازی می‌کند. شاید چون کاهانی را دوست داشته یا به هر دلیل دیگر. من تهیه‌کننده «دراکولا» بودم و ۱ و ۷۰۰ هزینه این فیلم شده بود. این فیلم را هم عطاران دلی ساخت.»   او در این باره که برای اکران‌های خارجی، بعضی وقت‌ها فیلم‌ها به دلیل تبلیغات و... بدهکار هم می‌شوند، یادآور شد: «ما در دبی، آلمان، آمریکا و استرالیا اکران محدودی برای ایرانی های خارج از کشور داریم. غیر از فیلم «مارمولک» که در زمان خودش در آمریکا خیلی خوب فروخت، فیلم‌های دیگر مثل «هزارپا» نهایتا در خارج از کشور ۳۵ هزار دلار فروخته‌اند.»   تهیه‌کننده «نصف مال من نصف مال تو» درباره بازیگران بفروش از جمله جواد عزتی تصریح کرد: «عزتی بازیگر موفقی است و بازیگران زیادی هستند که بفروش هستند. اما به نظرم اصل فروش یک فیلم بابت فیلمنامه و کارگردانی است. «دختری با کفشهای کتانی» و «من ترانه ۱۵ سال دارم» هم فیلمهایی بودند که به همین خاطر موفق شدند.»   سرتیپی ادامه داد: «صدرعاملی بازیگرانی را معرفی کرده و امسال هم فیلم خوبی در جشنواره فجر دارد که بازیگران خوبی را در آن معرفی می کند. تمام دنیا سوپراستار می خواهد و آمریکا هم سوپراستار می خواهد. تلویزیون در رابطه با اینکه افراد جدیدی را معرفی و حفظ کند چه کرده است؟ این یک عزم کلی می طلبد.»   او با اشاره به مخاطب ۲۲ میلیونی سینمای ایران در سال، ادامه داد: «ما باید به ۱۰۰ میلیون بلیت در سال برسیم. در آمریکا که ۵۵۰ میلیون جمعیت دارد ۲ میلیارد و ۶۰۰ هزار نفر به سینما می روند اما در کشور ما ۲۲ میلیون نفر سینما می‌روند. ما باید سالن‌های بیشتری بسازیم. عمده ترین دعوایی که در سینما هست به خاطر نبود سالن است. بخش خصوصی در این زمینه دارد جلو می‌آید.»     منبع: خبرآنلاین       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته چی ببینیم؟

همشهری: با هم برخی از این برنامه‌ها را در آخر این هفته پخش می‌شوند، مرور می‌کنیم:

سریال هفت سر اژدها

ژانر: سیاسی

تهیه‌کننده و کارگردان: ابوالقاسم طالبی

بازیگران: حمید صفت، حمید گودرزی، زنده‌یاد سیامک اطلسی، مجید واشقانی، زنده یاد شهرام عبدلی، قطب‌الدین صادقی و ...

بستر پخش: شبکه ۳ سیما

معرفی:‌ داستان پسری آقازاده به نام سلطان خواه است که نفوذ بالایی در اقتصاد دارد و مخاطب شاهد رانت و فساد این آقازاده و روند دستگیری آن است.

سریال نون. خ

ژانر: طنز اجتماعی

کارگردان: سعید آقاخانی

تهیه‌کننده: مهدی فرجی

بازیگران: حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش و ...

بستر پخش: شبکه یک سیما

معرفی: نورالدین خانزاده و خانواده‌اش با دردسر های جدیدی روبرو می‌شوند. او همزمان با حل مشکلات روستای محل زندگی خود، درگیر مسائلی خانوادگی نیز می‌شود و برای حل آنها تلاش می‌کند؛ اما این چالش ها با اتفاقات طنز زیادی همراه خواهد بود.

سریال شب‌های مافیا (فصل دوم)

ژانر: مسابقه/ معمایی

تهیه‌کننده و کارگردان: محمدرضا رضاییان

مجری: محمد بحرانی

بازیگران: علیرضا بیرانوند، فاطمه مسعودی فر، آصف آریا، ‌مونا کرمی، جواد خیابانی، شیدا خلیق و ...

بستر پخش: فیلیمو

معرفی: نوعی سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند.

مسابقه صداتو

ژانر: موزیکال/ معمایی

تهیه‌کننده و کارگردان: حامد جوادزاده

مجری: محسن کیایی

هنرمندان حاضر در استودیو: مسابقه شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله

بستر پخش: فیلیمو

معرفی: برنامه پنج مرحله و یک شرکت کننده دارد. شش فرد به عنوان خواننده با پوشش‌های مختلف وارد صحنه می‌شوند و یک قطعه موسیقی اجرا می‌کنند. شرکت کننده باید طی مراحل مختلف و با کمک هنرمندان حاضر در استودیو حدس بزند که چه کسی خواننده نیست، در نهایت اگر درست حدس بزند برنده ۳۰۰ میلیون تومان می‌شود.

کد خبر 846878 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها خبر مهم نقد فیلم و سریال فیلم و سریال ایرانی نمايش خانگي فیلم و سریال خارجی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کودکان سینمای ایران که امروز بازیگران معروفی هستند
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • حمید سهیلی سرباز سینما بود/ راش‌هایی که اسناد تاریخی مهمی هستند
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران | من زمان جنگ ویتنام هم به آمریکایی بودنم افتخار می‌کردم اما حالا...| تصاویر
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد