Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- همت مسلمی، مربی حسن یزدانی، گفت: مربیانی که در کنار حسن یزدانی بودند، شناخت درستی از این کشتی‌گیر نداشتند. همت مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد حسن یزدانی اظهار داشت: شاگردی را تربیت کرده و به تیم ملی تحویل دادم که مدال طلای جهان و المپیک را برای کشورمان به ارمغان آورد اما خادم یک بار هم من را به اردوی تیم ملی دعوت نکرد و حتی به عنوان تماشاچی هم به رقابت‌های جهانی اعزام نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: حسن یزدانی را از همان دوران کودکی تمرین داده‌ام و اگر به هر دلیلی باشگاهی که در آن تمرین می‌دهم تعطیل می‌شد، یزدانی را به روستای دیگری برده و در آن جا تمرین می‌دادم تا عقب نماند، اما حالا که به این جایگاه رسیده است، به خاطر مدال‌هایی که شاگرد من در رقابت‌های جهانی و المپیک کسب می‌کند، مربیان تیم ملی سکه و جوایز نقدی و غیر نقدی دریافت می‌کنند. به عنوان کسی که شاگردم را به مدال‌های جهانی و المپیک رسانده‌ام، چگونه به سایر مربیان سازنده انگیزه بدهم؟ بگویم چه آینده‌ای در انتظار آنها خواهد بود؟

وی تصریح کرد: فدراسیون از کمبود بودجه و مشکلات مالی سخن می‌گفت و عنوان می‌کرد که نمی‌تواند تیم‌های ملی را با ترکیب کامل به رقابت‌های جهانی اعزام کند اما بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا صد و چهل میلیون تومان به مجید ترکان و به هر کدام از مربیان تیم ملی هم هشتاد میلیون تومان هدیه دادند.

مسلمی در رابطه با شکست شاگردش در رقابت‌های جهانی بوداپست خاطرنشان کرد: با رفتن خادم معلوم نشد که مقصر شکست تیم ملی در رقابت‌های جهانی بوداپست چه کسی و دلایل باخت حسن یزدانی چه بوده است. اما من به شما می‌گویم مربیانی که در کنار حسن یزدانی بودند، شناخت درستی از این کشتی‌گیر نداشتند. از طرفی باید یزدانی را به یک تورنمنت می‌فرستادند تا در مقابل تیلور مبارزه کند و شکست یزدانی در یک تورنمنت رقم می‌خورد نه در رقابت‌های جهانی.   مسلمی افزود: همچنین باید به این نکته هم اشاره کنم که اگر در دیدار یزدانی با تیلور، مربیان به موقع نسبت به رای داوران اعتراض می‌کردند، هم امتیازاتی که به ناحق به حریف آمریکایی داده بودند، بر می‌گشت و اینکه وقفه‌ای در مبارزه پیش می‌آمد که به نفع یزدانی بود. مربیان تیم ملی بعد از آنکه حسن یزدانی در جام جهانی کرمانشاه به تیلور باخت، باید کشتی او را آنالیز کرده و نسخه‌ای مناسب را در اختیارش قرار می‌دادند اما به جای این کار بهانه آوردند که یزدانی بیمار بوده است.

وی در ادامه گفت: یزدانی بار‌ها از خادم خواست تا مربی‌اش را به کادرفنی اضافه کنند تا راحت‌تر تمرین کند و در مسابقات مختلف هم با روحیه بالاتری به میدان برود اما خادم هرگز به حرف‌های یزدانی توجه نکرد و همه شاهد بودند که دود این رفتار‌ها به چشم خودش رفت. یقین دارم اگر کنار یزدانی من را هم به رقابت‌های جهانی بوداپست اعزام می‌کردند، قطعا یزدانی مقابل تیلور به برتری می‌رسید و در نهایت به مدال طلای جهان می‌رسید.

مسلمی در خصوص سرمربیگری غلامرضا محمدی در تیم ملی بزرگسالان تاکید کرد: به آقای غلامرضا محمدی برای  سرمربیگری در تیم ملی تبریک می‌گویم و معتقدم که کادر خوبی را انتخاب کرده است. فقط این سوال ذهن من را به خود مشغول کرده است؛ محمدی که سرمربی تیم ملی بزرگسالان است چرا در بین مربیانی که انتخاب کرده است نام افرادی به چشم می‌خورد که در شهر خود به کشتی‌گیران رده سنی جوانان تمرین می‌دهند و تجربه‌ای در رده بزرگسالان ندارند؟

پیشکسوت کشتی کشورمان گفت: محمد طلایی سال‌ها در تیم‌های ملی سنی نوجوانان و جوانان زحمت کشید اما چرا سایر ملی‌پوشانی که طلایی در تیم ملی با آنها کار کرده است به جایگاه یزدانی نرسیده‌اند؟ چطور وقتی ملی‌پوشان رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در رده بزرگسالان هم به مدال‌های جهانی و المپیک می‌رسند، مربیان تیم ملی خود را همه‌کاره معرفی می‌کنند اما اگر موفقیتی حاصل نشد، کم کاری را به گردن مربیان سازنده می‌اندازند؟

مربی حسن یزدانی، در خصوص جانشین رسول خادم برای رسیدن به ریاست فدراسیون کشتی، خاطرنشان کرد: باید شخصی بیاید که به کشتی کمک کند و بتواند اسپانسر جذب کند. معتقدم که رئیس فدراسیون باید از خانواده کشتی باشد اما هر گوش شکسته‌ای توانایی و لیاقت نشستن بر کرسی فدراسیون را ندارد. انتظار می‌رود که رئیس بعدی فدراسیون مربیان سازنده را ببیند.

مسلمی در پایان گفت: فدراسیون کشتی هرگز تلاش و توانایی من را ندید و امیدوارم که آه و نفرین همسر و فرزندانم بدرقه راهشان باشد. اصلا اگر مدال طلای حسن یزدانی در المپیک ریو نبود، برکناری خادم دور از ذهن نبود و احتمالا همان موقع عذر او را می‌خواستند. کاش خادم هم از محمد بنا یاد می‌گرفت که با مربیان سازنده چگونه برخورد کند و برای آنها ارزش قائل می‌شد اما خادم به مربیانی توجه می‌کرد که بیشتر از کشتی به تجارت فکر می‌کردند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رسول خادم غلامرضا محمدی حسن یزدانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۲۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!

به گزارش "ورزش سه"،  با اينكه طبق ليست اعلام شده از سوى فدراسيون كشتى قرار بود حسن يزدانى از امروز در اردوى تيم ملى بعد از شش ماه غيبت به دليل عمل جراحى كتف حاضر شود، اين اتفاق به اردوى بعدى موكول شد.

طبق اعلام فدراسيون حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد و قرار است در خردادماه در تورنمنت ارمنستان محک بخورد.

دیگر خبرها

  • بازگشت حسن یزدانی به روی تشک کشتی + ویدئو
  • ویدیو/ بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!