Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

پروانه مافی در ارزیابی بودجه سال 98 بیان کرد: به طور کلی بودجه سال 98 یک بودجه تقریبا انقباضی است. دولت سعی کرده در بخش خدمات و حوزه هایی که به خودش مربوط می‌شود، انقباضی کار کند. این اقدام تا اندازه‌ای خوب است که در بخش‌های غیر ضروری و ردیف‌هایی که نسبت به درآمدها الزامی به حضور آن‌ها نیست، حذف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: در بخش هزینه‌ای بودجه 98 کاهش خوبی را نسبت به سال گذشته داشته است. بودجه 98 در دوسقف 407 هزارمیلیارد و  447 هزار میلیارد تنظیم شده است.  در بین این دو سطح حدود 40 هزار میلیارد فاصله است که پیش بینی هایی است که اگر برخی از منابع درآمدی احصا شد در بودجه جای گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: بودجه 98 یک تقلیل هزینه ای 10 هزار میلیاردی داشته است. در حوزه تملک دارایی ها بودجه 98 یک تقلیل هفت هزار میلیاردی دارد. در اکثر بخش ها در قسمت خدمات دولت تقلیل وجود دارد به جز در بخش اشتغال که این یک نگاه درستی است.

مافی در ادامه گفت: این  اشتغال‌زایی نیز از طریق احیای بافت‌های فرسوده و مسکن‌های شهری است که یکی از برنامه‌های مهم دولت دوازدهم است. به طور کلی  بودجه 98 در بخش هزینه و خدمات دولت انقباضی است و در حوزه طرح های عمرانی و اشتغال کاملا انبساطی است. پیش بینی شده با این تدابیر یک میلیون و هفتصد و هفتاد وهفت هزار فرصت شغلی در سال 98 ایجاد شود.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: بودجه 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رستمیان صبح یکشنبه در بازدید از روند پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اظهار کرد: استخر دانش آموزی شهر خورموج که از مطالبات ۱۵ ساله دانش آموزان و فرهنگیان می‌باشد باید سریعاً فعال شود.

وی افزود: دشتی در حوزه پروژه‌های مسکن در سطح استان پیشتاز است و روند کار مطلوب می‌باشد و در حال حاضر نیز ۶۰ واحد آماده بهره برداری است.

رستمیان تصریح کرد: پروژه‌های حوزه راه علیرغم تأمین اعتبار ولی رضایت بخش نیست و باید شتاب بیشتری به خود بگیرد و این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 6096883

دیگر خبرها

  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • کاهش سهم آموزش و پرورش از بودجه ۱۴۰۳ / ۶۳ درصد منابع دانشگاه فرهنگیان با کسر از حقوق دانشجومعلمان تأمین می‌‎شود
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • تزریق۳۶همت‌ اعتبارشرکتهای دولتی در امورفرهنگی برای اولین بار