Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نصیری گرجی در گفت و گو با ایرنا افزود: 320 دونده از 26 استان کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رقابت های قهرمانی صحرانوردی کشور حضور داشتند.
وی بیان کرد: آذربایجان شرقی مقام اول رده سنی بزرگسالان در بخش تیمی این رقابت ها را کسب کرد و تیم های خراسان شمالی و البرز به ترتیب به جایگاه دوم و سوم دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نصیری گرجی تصریح کرد: تیم های سمنان، خراسان جنوبی و همدان به ترتیب مقام های اول تا سوم تیمی رده سنی جوانان را کسب کردند.
وی ادامه داد: آذربایجان شرقی و همدان به ترتیب مقام اول و دوم بخش تیمی رده سنی نوجوانان را از آن خود کردند و مازندران در این بخش سوم شد.
رئیس هیات دو و میدانی استان سمنان ابراز داشت: امیررضا ثمودی از آذربایجان شرقی مدال طلای رقابت های قهرمانی صحرانوردی کشور را در بخش انفرادی رده سنی نوجوانان به گردن آویخت و امیر محمد سعیدی و زانیار رحمانی به ترتیب از همدان و کردستان مقام دوم و سوم را کسب کردند.
به گفته وی، محمدرضا آقایی از البرز و امیرحسین صفری از خراسان رضوی در بخش انفرادی رده سنی جوانان به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند و عبدالرحیم دُرزاده از سیستان و بلوچستان مدال برنز را از آن خود کرد.
رئیس هیات دو و میدانی استان سمنان خاطرنشان کرد: علی اکبر برزی از خراسان شمالی در بخش انفرادی رده سنی بزرگسالان مدال طلا را به گردن آویخت و جواد علیزاده و صابر چرخی دوندگان استان آذربایجان شرقی مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
به گزارش ایرنا، رقابت های قهرمانی دو صحرانوردی مردان کشور به مدت یک روز، جمعه هفتم دی 97 در شهرستان گرمسار برگزار شد.
تیم استان سمنان با 12 دونده در این رقابت ها شرکت کرد.
دو صحرانوردی یکی از انواع دو استقامت زیر مجموعه ورزش دو و میدانی است که در فضای آزاد و بر روی عوارض طبیعی زمین برگزار می‌شود.
9891/7408
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان آذربایجان شرقی استان سمنان خراسان جنوبی زمین سیستان و بلوچستان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی با شناسایی نفرات برتر برگزار شد.

این رقابت‌ها با حضور ۳۰ بازیکن زیر ۱۳ و ۱۷ سال خراسان شمالی در محل خانه بدمینتون شهرستان بجنورد با حضور بازیکنانی از بجنورد و شیروان برگزار شد.

بر این اساس در رده سنی زیر ۱۳ سال به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را مهیار شیردل، امیر محمد ارکانی‌فرد و شایان احمدی را کسب کردند.

در رده سنی زیر ۱۵ سال نیز برسام احمدی، محمد یاسین جوینی و امیر علی افتخاری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

کد خبر 6089461

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور