Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@19:19:48 GMT

اجرای طرح نظارت بر کانون‌های مساجد گچساران - دانا

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ | کد خبر: ۲۷۹۹۹۴

رئیس فرهنگ و ارشاد گچساران از اجرای طرح بازدید و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سطح شهر و روستاهای این شهرستان خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت‌الاسلام قاسم سمیری گفت: کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی «همت» ویژه مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در شهرستان دزفول برگزار می‌شود.


وی افزود: ۴۰ نفر از مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اعم از خواهران و برادران علاقه‌مند به حوزه کارآفرینی و اشتغال در این کارگاه شرکت می‌کنند.


حجت الاسلام سمیری ادامه داد: شناسایی و حمایت از کسب و کار و کارآفرینی ویژه بچه‌های مسجد، بهره‌گیری بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق شعار سال، اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جلب مشارکت مردم در فعالیت‌های اقتصادی، تحکیم اقتصادی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و حمایت از کسب و کار‌های خرد از جمله اهداف برگزاری این کارگاه است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان با بیان اینکه این دوره یک روزه امروز، چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول برگزار می‌شود، اضافه کرد: مربی این کارگاه مهدی آقایی کارشناس ستاد کانون‌های مساجد کشور است و دو نفر از کارآفرینان برتر شهرستان دزفول نیز به بیان روند فعالیت خود در عرصه کارآفرینی می‌پردازند.

وی می‌گوید: کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مدیر حوزه‌های علمیه کشور: مسجد کانون تمدن اسلامی است
  • مسجد کانون تمدن اسلامی است
  • رونق فعالیت های فرهنگی اردبیل با محوریت کانون های مساجد
  • نقش آفرینی کانون های مساجد در جبهه فرهنگی بسیار مهم است
  • رویکرد تربیتی در برنامه‌های تابستانی کانون‌های مساجد اردبیل
  • برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان