Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافينگتون پست: مک کانل اجراي توافق هسته اي را به به رسميت شناختن اسرائيل منوط کرد - دبلیو خبر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۰۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در لحن رسانه‌های رژیم اسرائیل درباره حمله به رفح

رسانه‌های رژیم اسرائیل با افزایش فشارها به این رژیم در صورت حمله احتمالی به رفح در جنوب نوار غزه، این حمله زمینی را فاقد ارزش راهبردی برای تل‌آویو دانستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، همزمان با انتشار اخباری در مورد آینده جنگ رژیم اسرائیل علیه نوار غزه و احتمال دست یابی به توافق آتش بس، رسانه‌های رژیم اسرائیل امروز سه شنبه حمله زمینی احتمالی به رفح واقع در جنوب نوار  غزه را فاقد اهمیت استراتژیک دانستند.

از سوی دیگر، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل نیز گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم برای بار دوم قصد دارد حمله به رفح را به تأخیر بیاندازد. به گزارش این رسانه‌، این تصمیم  احتمالی نتانیاهو به دلیل افزایش روز افزون فشارهای بین‌المللی و تلاش‌ها برای دست یابی به توافق جدید در خصوص آزادی اسرای صهیونیست است.

ساعتی پیش، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت گزارش داد که بر اساس برآوردهای ارتش رژیم اسرائیل، مقامات سیاسی و نظامی این رژیم، طی 48 تا 72 ساعت آینده در خصوص توافق تبادل اسرا یا حمله به رفح تصمیم گیری می‌کند.

از سوی دیگر، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد بنیامین نتانیاهو و ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم ظهر امروز در رابطه با توافق تبادل اسرا و حمله به رفح با یکدیگر دیدار خواهند کرد. بن گویر از جمله مخالفان توافق اسرائیل با حماس بر سر تبادل اسرای فلسطینی و اسرائیلی است.

این هفته هیئتی از حماس برای بررسی پیشنهادهای رژیم اسرائیل در خصوص توافق آتش بس و تبادل اسرا راهی مصر شد و با میانجی ‌های مصری و قطری رایزنی کرد. حماس گفته است از مطالبات خود از جمله توقف جنگ و محاصره در ازای آزادی اسرای صهیونیست، عقب نشینی نخواهد کرد.

207 روز از جنگ ویرانگر و کشتار صهیونیست‌ها علیه نوار غزه می‌گذرد و طی این مدت، کشتار بیش از 34 هزار نفر که عمدتا زنان و کودکان هستند، منجر به شکل گیری اعتراضات ضد صهیونیستی و ضدجنگ در دنیا و دانشگاه‌های آمریکا شده و رژیم اسرائیل به طور بی‌سابقه‌ای تحت فشار افکار عمومی و سازمان‌های حقوق بشری قرار گرفته است.

روز 206 طوفان‌الاقصی|22 شهید و ده‌ها زخمی در بمباران رفحرسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه استابومازن: با حمله به رفح بزرگترین «فاجعه انسانی» رخ می‌دهدگروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند
  • طرح رژیم اسرائیل برای حمله به رفح اعلام شد
  • نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم
  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • تغییر در لحن رسانه‌های رژیم اسرائیل درباره حمله به رفح
  • ادعاها درباره اجرای توافق مهم میان ایران و طالبان
  • عضو ارشد جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید اسرائیل منجر به توافق نمی‌شود
  • بورل: اعضای اتحادیه اروپا در ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!