Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@17:51:34 GMT

رضا شاهرودی:در مرام من نیست اینطوری بمانم

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ | کد خبر: ۴۰۶۵۶۶۵

مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: مدیرعامل باشگاه پس از دیدار ما مقابل استقلال خوزستان هیچ حرفی از برکناری نزد و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که این تصمیم را گرفتم..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۶۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: بسیار بعید است که در بایرن بمانم

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از مدت زمان درخشانی که مربیگری چلسی را برعهده داشته صحبت کرده و اعتراف کرد که این اتفاق را در لیگ برتر انگلیس دوست داشت.

بایرن در فوریه اعلام کرد که توخل در‌ پایان فصل به‌صورت دوستانه باشگاه را ترک خواهد کرد. با این حال، نزدیک به 20 هزار هوادار بایرن با امضای یک طومار خواستار حفظ این مربی شدند.

توخل 50 ساله در آستانه بازی مقابل رئال مادرید در مصاحبه با تی‌ان‌تی اسپورت گفته که "بسیار بسیار بسیار بعید" است که برای فصل بعدی در بایرن بماند، حتی اگر این باشگاه قهرمان چمپیونزلیگ شود.

او تایید کرد که "هیچ دلیلی برای رد توافق" او با بایرن وجود ندارد و همچنین از بازگشت احتمالی به لیگ برتر صحبت کرد. او در سپتامبر 2022 چلسی را ترک کرده بود.

مربی آلمانی در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشت به فوتبال انگلیس گفت: "ترجیح می‌دهم جواب ندهم، اما بر کسی پوشیده نیست که کار در را چلسی دوست داشتم، آن را در انگلیس دوست داشتم، زمان بسیار بسیار خاصی بود و آن را به خوبی به یاد دارم."

توخل که در مارس 2023 به‌عنوان سرمربی بایرن منصوب شد، برای اولین‌بار از سال 2012 در کسب عنوان قهرمانی ناکام بود.

این مربی در زمان حضورش در انگلیس، چلسی را به‌عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ در سال 2021 هدایت کرد و همچنین تیم غرب لندن را به فینال‌های متوالی جام حذفی و فینال جام اتحادیه در سال 2022 رساند.

دیگر خبرها

  • توخل: بسیار بعید است که در بایرن بمانم