Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیزش جدید مردمی فلسطینیان ساکن قدس اشغالی، کرانه باختری و باریکه غزه در اعتراض به تجاوزات صهیونیست‌ها علیه مسجد الاقصی و شهر اشغالی قدس همچنان ادامه دارد، به نحوی که.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۳۵۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله صهیونیست‌ها به مقر آنروا در قدس اشغالی

رئیس آژانس امداد و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) از حمله صهیونیست‌ها به مقر این نهاد در قدس شرقی اشغالی خبر داد.

به گزارش مشرق، فیلیپ لازارینی اعلام کرد که گروهی از معترضان رژیم صهیونیستی پس از فراخوان یک مقام شهرداری این رژیم برای اعتراض به آنروا، به مقر این آژانس در قدس شرقی اشغالی حمله کردند.

رئیس آنروا در پستی در شبکه‌های اجتماعی، نوشت: این اعتراض که توسط یکی از اعضای منتخب شهرداری قدس برگزار شد چیزی کمتر از آزار، ارعاب، خرابکاری و آسیب رساندن به اموال سازمان ملل متحد نیست.

وی افزود: این اتفاق امروز در مقر آنروا در قدس شرقی زیر نظر پلیس (رژیم) اسرائیل انجام شد و باید گفت که این ربطی به آزادی بیان ندارد.

لازارینی گفت: انتظار می‌رود کشورهای میزبان و در این مورد (رژیم) اسرائیل، از اماکن، عملیات و کارکنان سازمان ملل متحد محافظت کنند.

شهرک نشینان صهیونیست پیش از این نیز به کاروان کمک‌های اردن به غزه در گذرگاه بیت حانون حمله کرده بودند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آژیر ممتد خطر در جولان اشغالی و سراسر شمال فلسطین اشغالی
  • حمله صهیونیست‌ها به مقر آنروا در قدس اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی
  • فریاد «نه به نسل‌کشی در رفح» قلب لندن را لرزه درآورد
  • آمریکا در مسئله فلسطین در حال عوض کردن جلاد و شهید است / خیزش‌های اروپا و آمریکا منجر به سقوط صهیونیست خواهد شد
  • شهرک‌نشینان صهیونیست: نتانیاهو ما را به حال خود رها کرده‌است
  • ۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت
  • دانشجویان دانشگاه‌های اکسفورد و کمبریج به جنبش حامیان فلسطین پیوستند
  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله