Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:35:08 GMT

یک کارگاه تولید مواد اولیه فلافل و سمبوسه پلمب شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۴ | کد خبر: ۴۵۴۴۹۷۱

اهواز - رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: یک واحد کارگاه غیر بهداشتی تولید و عرضه مواد اولیه سمبوسه و فلافل در اهواز جمع آوری و پلمب شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۵۴۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاربرد ها و راهنمای خرید لوله استیل مانیسمان

کسانی که در حوزه خرید و فروش محصولات استیل تجربه دارند، بطور قطع دو اصطلاح لوله استیل مانیسمان و لوله استیل درزدار را شنیده اند و چیز های زیادی در این مورد به گوششان خورده است. - اخبار بازار -

این دو اصطلاح رایج با ویژگی های فیزیکی و ظاهری متفاوت، کاربرد های متفاوت را ارائه می دهند. در این مقاله قصد داریم ابتدا به معرفی لوله استیل مانیسمان بپردازیم و سپس کاربرد های آن را در صنایع مختلف بررسی کنیم.

لوله استیل مانیسمان چیست؟

لوله استیل بدون درز (seamless) یا لوله استیل مانیسمان به نوعی از لوله های فولادی ضد زنگ اطلاق می شود که بدون هیچ گونه درز جوشی تولید می شوند. این لوله ها از طریق فرایندی ساخته می شوند که در آن یک شمش فولادی ضد زنگ حرارت داده شده و سوراخ می شود تا یک لوله توخالی ایجاد شود.  تفاوت لوله استیل مانیسمان با لوله استیل درزدار  این است که لوله استیل مانیسمان مقاومت و دوام بیشتری نسبت به لوله استیل درزدار دارد.

کاربردهای لوله استیل مانیسمان در صنایع مختلف

نحوه تولید خاص لوله استیل مانیسمان و ویژگی های فوق العاده آن از جمله مقاومت در برابر خوردگی و دوام و استحکام آن در شرایط سخت سبب شده است تا کاربرد های بسیار گسترده ای در طیف وسیعی از صنایع داشته باشد. از جمله آن صنایع می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاربرد لوله استیل مانیسمان در صنعت نفت و گاز

در این بخش کاربرد هایی از لوله استیل مانیسمان را در صنعت نفت و گاز آورده شده است:

حمل و نقل نفت خامانتقال گاز طبیعیزیرساخت خط لولهدکل های حفاری دریاییواحدهای فرآوری پالایشگاهعملیات حفاری چاه

کاربرد های لوله استیل مانیسمان در نیروگاه های برق

صنعت تولید برق به دلیل حساسیت بالا و ویژگی های امنیتی و مقاومتی سبب کاربرد هایی از قبیل موارد زیر شده است:

خطوط بخار و دیگ بخارلوله های کندانسورلوله کشی توربینلوله های مبدل حرارتیسیستم های خنک کننده

کاربرد لوله استیل مانیسمان در صنایع غذایی و شیری

لوله استیل مانیسمان صنایع غذایی و شیری را نیز به نوعی به خود وابسته کرده است که کاربرد های متعددی را ارائه می دهند:

خطوط فرآوری نوشیدنیحمل و نقل محصولات لبنیتجهیزات پردازش مواد غذاییلوله کشی بهداشتی برای تولید مواد غذاییسیستم های نوار نقاله برای جابجایی مواد غذایی

کاربرد لوله استیل مانیسمان در صنعت داروسازی

عدم واکنش پذیری لوله استیل مانیسمان با محصولات غذایی و مقاومت در برابر خوردگی شرایط اسیدی سبب شده است تا لوله استیل مانیسمان در صنعت داروسازی هم کاربرد داشته باشد:

تجهیزات پردازش داروییسیستم های تمیزلوله کشی فرآیند استریلسیستم های تولید واکسنلوله کشی بیوراکتورفرمولاسیون مایع و خطوط پرکننده

 

کاربرد لوله استیل مانیسمان در معدن و فرآوری مواد معدنی

سختی و حساسیت کار در معادن، لوله استیل مانیسمان را در اولویت های فعالیت های خود قرار داده است. از این کاربرد ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خطوط حمل و نقل دوغابتجهیزات پردازش سنگ معدنسیستم های تصفیه آب و فاضلابسیستم های هیدرولیک برای ماشین آلات معدنخطوط لوله دفع باطلهمدارهای اسیدشویی و پردازش شیمیایی

قیمت لوله استیل مانیسمان

قیمت لوله استیل  مانیسمان بنابر آلیاژ مورد نظر میتواند متفاوت باشد. همچنین لوله استیل مانیسمان، با آلیاژ یکسان، از لوله استیل درزدار کمی گران تر است.

در زمان خرید لوله استیل مانیسمان به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در اینجا یک دستورالعمل مختصر برای خرید لوله استیل مانیسمان آورده شده است:

1. تعیین مشخصات: الزامات خود را مانند اندازه، ابعاد، گرید مواد و مشخصات مورد نظر تعریف کنید.

2. استانداردهای کیفیت: اطمینان حاصل کنید که لوله ها با استانداردهای صنعتی مانند ASTM، ASME یا DIN مطابقت دارند و گواهینامه هایی مانند ISO 9001 را بررسی کنید.

3. پایان سطح: بسته به نیازهای زیبایی شناختی و عملکردی، در مورد سطح مورد نیاز، مانند پرداخت پولیش، برس خورده یا آسیاب، تصمیم بگیرید.

4. انتخاب تامین کننده: در مورد تامین کنندگان معتبر با سابقه ارائه محصولات با کیفیت به موقع تحقیق کنید. عواملی مانند قیمت، زمان تحویل و خدمات مشتری را در نظر بگیرید.

5. بازرسی و آزمایش: پس از تحویل، لوله ها را از نظر انطباق با مشخصات بازرسی کنید و هر گونه آزمایش مورد نیاز را برای اطمینان از کیفیت و عملکرد انجام دهید.

6. حفظ اسناد و مدارک: اسناد خرید مانند پیش فاکتور و فاکتور فروش را حفظ کنید تا در صورت نیاز از آن برای رفع مشکل استفاه کنید.

سخن آخر

لوله استیل مانیسمان به عنوان مهره ای کلیدی از خانواده استنلس استیل نقش بزرگی را در خط تولید کشور ایفا می کند، از این رو اگاهی و شناسایی ویژگی ها و کاربرد های آن در پیشبرد هر چه بهتر پروژه به کمک ما می آید. تفاوت در مقاومت و استحکام لوله استیل مانیسمان نسبت به لوله استیل درزدار سبب تفاوت هایی در کاربرد و قیمت آنها شده است. در این راستا گروه بزرگ استیل مال از طریق سایت steelmal.com  آماده ارائه خدمت رسانی در تمام پروژه های صنعتی شما عزیزان در باب هر گونه سوال تخصصی و تامین محصولات از جمله لوله استیل، ورق استیل، پروفیل استیل و میلگرد استیل می باشد.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • کاربرد ها و راهنمای خرید لوله استیل مانیسمان
  • تولید یک شرکت دانش بنیان برای خودکفایی در تأمین ماده اولیه بنزین
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • رشد ۵۰درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال
  • آموزش ساخت پمپ آب قوی با مواد اولیه ساده و ارزان در خانه (فیلم)