Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: گسترش فعالیت های موشکی،پاسخ دندان شکن به اقدامات خصمانه آمریکا محسوب می شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۲۸۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی، ظهر دوشنبه در آئین گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار کرد: مهمترین دغدغه‌های فرهنگی امروز، آسیب‌های اجتماعی است که نگاه عمقی به آن نشان می‌دهد سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش می‌تواند این آسیب‌ها را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه حوزه آموزش و پرورش در کنار هم دارای اهمیت هستند، عنوان کرد: در سال‌های اخیر به اندازه نیاز به مقوله پرورش پرداخته نشده است و باید این عقب‌ماندگی جبران شود.

استاندار زنجان معلمان را شریف‌ترین قشر جامعه خواند و گفت: استاد رضا روزبه به عنوان یکی از مشاهیر زنجان، فرد پرورش‌یافته مکتب اهل‌بیت (ع) بود و انسان‌های بسیاری همچون خود را تربیت کرد و باید برای تربیت نسل آینده نیز این مسیر را طی کنیم.

وی با بیان اینکه زنجان در بسیاری از بخش‌ها سرآمد است، تصریح کرد: باید در حوزه آموزش نیز رتبه خود را به کمتر از ۱۰ در کشور برساند و دانش‌آموزان با دانش و با مهارت را به جامعه تحویل دهد.

افشارچی در مورد برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های تابستانی و اهمیت مقوله پرورش ابراز کرد: باید در تابستان امسال با تقویت فعالیت‌های پرورشی دانش‌آموزان را متفاوت از آنچه بودند تحویل دهیم.

وی بر گسترش عدالت آموزشی در سطح استان تأکید کرد و افزود: باید امکانات آموزشی و ورزشی در همه نقاط استان و مناطق محروم فراهم شود.

کد خبر 6098030

دیگر خبرها

  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • تربیت متخصص در علوم مختلف و ساختار سازی شیعه از مهم‌ترین اقدامات امام صادق علیه السلام بود
  • ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه‌ای ساکت نمی‌ماند