Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@04:06:05 GMT

عکس آتليه اي آزيتا ترکاشوند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ | کد خبر: ۵۴۱۳۸۷۰

خبرگزاري آريا- عکس آتليه اي آزيتا ترکاشوند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۴۱۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید

محمدحسین واحدیان گفت: در طراحی انجام شده کاربری‌های مختلف ازجمله کاربری خدماتی، تفریحی، فرهنگی، ورزشی، پارکینگ، راه‌های دسترسی، فضای سبز در تپه روضه الشهید منظریه پیش‌بینی شده است.

وی افزود: جانمایی‌های و یادمان این تپه به تصویب هیئت امنای شهر شهرکرد رسید و سپس برای تصویب به هیئت شهرستان ارجاع می‌شود.

بیشتر بخوانید

تکمیل ۲۵ یادمان شهدا در چهارمحال و بختیاری

شهردار شهرکرد افزود: تلاش شده تا طراحی این تپه برگرفته از معماری‌های ایرانی اسلامی باشد تا بتوان این تپه را به یک مرکز فرهنگی مذهبی تبدیل کنیم.

وی اضافه کرد: پس از دریافت مصوبات کامل تلاش می‌شود در اسرع وقت عملیات اجرایی توسط شهرداری آغاز شود، اما تسریع در روند انجام عملیات اجرایی همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان را نیز می‌طلبد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها