Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمانی گفت: بالا بودن آمار و کمبود فضا نباید بر حقوق شهروندی و طبقه بندی زندانیان که از اولویت‌های سازمانی است تاثیر گذار باشد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۶۳۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، قطعی آب یکی از معضلاتی است که اغلب در فصل تابستان برخی از مناطق کشورمان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. اما هنوز هوا خیلی گرم نشده آب در شهرک سازمانی والفجر (۲۳) پرندک جیره بندی شده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما :

سلام. من یکی از ساکنین شهرک سازمانی والفجر (۲۳) پرندک هستم. با اینکه هنوز هوا خیلی گرم نشده و کولر آبی‌ها روشن نیستن ،  آب جیره بندی شده است  و روزی ۱۷ ساعت قطعی آب داریم. واقعا برای کوچکترین کاری  با بچه کوچیک و مهمان با مشکل مواجه شدیم.
هر سال فصل آبیاری زمین‌های کشاورزی که می‌شود قطعی آب داریم و اوایل پاییز قبل از شروع بارش باران، درست زمانی که آبیاری درختان و باغ‌ها تموم میشن مشکل قطعی آب منازل تمام می‌شود.
پرندک منطقه خشک و کم آبی است ولی در این چند سال اخیر مسیر رسیدن آب به منازل ویلاسازی شده و درخت کاری رونق زیادی گرفته. ما انتظار داریم مسئولان به جای فروش آب به کشاورزان به فکر رفاه حال حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت منازل سازمانی باشند.
خواهشمندیم با این موضوع رسیدگی کنید. واقعا بی آبی کلافه کننده است .

دیگر خبرها

  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • واکنش کیهان به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی: جعلی است و ارزش جواب ندارد
  • ۱۰۵۰ کارگاه امسال مشمول طرح طبقه‌بندی مشاغل می‌شوند
  • ۱۰۵۰ کارگاه امسال مشمول طرح طبقه بندی مشاغل می‌شوند
  • واکنش کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاکرمی
  • طبقه بندی مشاغل باید به صورت ویژه پیگیری شود
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی؛ سند منتشرشده جعلی است
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک