Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس آنلاین- احمد فیاض: در حالیکه با پایان وقت اداری روز پنج ۲۷ اسفندماه رسما تعطیلات نوروزی آغاز شد اما در رویدادی کم نظیر حقوق اسفند ماه بازنشستگان کشوری و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۷۸۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است

عضو هیئت رئیسه و دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز پیش‌روی‌های محدوده‌ای شهر ارومیه یک پیش‌روی تحمیلی است نه پیش‌روی کارشناسانه و این امر مدیریت شهری را با چالش مواجه خواهد کرد.

گلشن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد:مناطق حاشیه‌نشین هم‌اکنون بزرگترین مشکل شهر ارومیه است که متاسفانه قابل کنترل نیست.

وی افزود: امروز در بسیاری از مناطق حاشیه‌نشین شهر ارومیه شاهد تولید مسکن حتی با متراژهای بسیار پایین هستیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با اشاره به تفکیک زمین‌ها حتی در روستاهای الحاقی به محدوده شهر گفت: امروز شاهد تفکیک زمین‌های الحاقی به محدوده شهر ارومیه با متراژهای بسیار پایین هستیم که در صورت مدیریت نکردن با مشکل مواجه خواهیم شد.

نوروزی تصریح کرد: وقتی نقطه‌ای از شهر به داخل محدوده الحاق می شود، نیاز به ارائه خدمات دارد و اگر پیش‌بینی مدیریتی و برنامه‌ریزی شهرسازی نشود، دچار مشکل خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز پیشروی‌های محدوده‌ای شهر ارومیه یک پیشروی تحمیلی است، نه پیشروی کارشناسانه و این امر مدیریت شهری را با چالش مواجه خواهد کرد.

نوروزی عنوان کرد: مردم از مدیریت شهری خدمات می‌خواهند و متاسفانه با توجه به بروز بعضی از مسائل غیر کارشناسانه مدیریت شهری دچار مشکل شده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: ارومیه با توجه به گسترش بی‌رویه باید به سمت‌وسوی طبقات‌سازی و شهرک‌سازی برود و مردم را باید با فرهنگ آپارتمان‌نشینی آشنا کنیم.

نوروزی گفت: باید تلاش شود با امکانات کم، بیشترین رضایتمندی شهروندان جلب شود و این موضوع زمانی اتفاق می‌افتد که امکانات کافی و رفاهی را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

وی در ادامه سخنانش یادآور شد: در حاشیه شهر ارومیه شرمنده مردم هستیم و باید در مدیریت نقاط حاشیه‌نشینی به سمت و سوی شهرسازی مدرن برویم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: خوب زندگی کردن حق مردم است و از این رو دستگاه‌های دخیل در صنعت شهرسازی باید با دست به دست هم دادن و در کنار مدیریت شهری بودن این مشکل را رفع کنند.

کد خبر 749416

دیگر خبرها

  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • آغاز تدریس 710 آموزگار جدید از ماه مهردر مدارس آذربایجان‌غربی
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • «روز کارگر» تعطیل رسمی است
  • مهار تمساح با دستان خالی!
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • قلک پورشه خالی شد