Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-08@01:26:25 GMT

دو فریم از دستخط مارتین لوتر کینگ

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ | کد خبر: ۵۷۸۳۳۸۳

وزارت تحقیقات و آموزش آلمان اعلام کرد که 14 سند، نامه و نوشته های مارتین لوتر در فهرست اسناد جهانی یونسکو ثبت شد. .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۵۷۸۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون دبیرکل سازمان ملل: ۶۰۰ هزار کودک در رفح زندگی می‌کنند

مارتین گریفیث معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه گفت که بسته شدن گذرگاه رفح موجب کشته شدن افراد بیشتر و مهاجرت اجباری تعداد بیشتری از ساکنان خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «مارتین گریفیث» معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه گفت که دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه رفح و تهاجم زمینی در این شهر منجر به مرگ تعداد بیشتری از ساکنان و مهاجرت اجباری خواهد شد.

به نوشته الجزیره، او گفت که بسته شدن گذرگاه رفح مانع ورود سوخت و مواد غذایی و پزشکی شده و ورود کمک‌ها و کارمندان سازمان ملل به غزه را مختل می‌کند.

رسانه عبری زبان هدف بعدی ارتش اسرائیل در رفح را اعلام کردحمدان: عملیات رفح برای ارتش اسرائیل «پیک نیک» نخواهد بود

گریفیث افزود: تیم‌های ما همچنان در رفح، جایی که بیش از یک میلیون نفر از جمله 600 هزار کودک در آن به سر می‌برند، حضور دارند.

او همچنین در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «درگیری در غزه در مقطع حساس دیگری قرار دارد. تصمیماتی که امروزه گرفته می‌شود و پیامدهای آن در رنج بشر، در نسلی که از ما می‌آید به یادگار خواهد ماند؛ برای سرزنش آنها آماده باشیم».

مواضع این مقام سازمان ملل پیش از این موجب خشم مقامات صهیونیستی شده بود؛ او در بهمن سال گذشته در مصاحبه‌ای گفته بود که حماس یک سازمان تروریستی نیست، بلکه یک جنبش سیاسی است. این سخن او با حملات شدید تل آویو همراه شد.

از سوی دیگر یورش زمینی ارتش اشغالگر به رفح و ورود تانک‌های اسرائیلی به گذرگاه رفح با واکنش بسیاری از کشورها مواجه شده است؛ در این میان دانشگاه الازهر مصر نیز در بیانیه‌ای به شدت تهاجم تانک‌های ارتش اشغالگر به گذرگاه رفح را محکوم کرد. در بیانیه الازهر آمده است که این تهاجم یک جنایت جنگی همه جانبه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون دبیرکل سازمان ملل: ۶۰۰ هزار کودک در رفح زندگی می‌کنند