Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-07@22:52:40 GMT

آیا می‌توانم اجازه دهم نوزادم روی شکم بخوابد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۳۳۷۱۷۱

کودکانی که به پشت می‌خوابند نسبت به بچه‌هایی که به فرم‌های دیگر می‌خوابند کمتر دچار عفونت گوش، تب و گرفتگی بینی می‌شوند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۳۳۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: پیشنهاد حماس با خواسته‌های ضروری ما فاصله داشت / اجازه نمی‌دهیم حماس توان نظامی‌اش را بازیابد

آفتاب‌‌نیوز :

نتانیاهو با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم حماس دوباره توان نظامی خود را بازیابد، تصریح کرد: «ما اجازه نخواهیم داد که حماس بار دیگر بر نوار غزه حاکم شود.»

به گزارش الجزیره، وی با اشاره به اینکه ورود به رفح گامی بسیار مهم است، اظهار داشت: «ارتش ما در حال حرکت برای نابودسازی ۴ گردان حماس در آنجاست.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «ورود به رفح به تحقق دو هدف جنگ کمک می‌کند؛ بازگشت اسرا و نابودسازی حماس.»

نتانیاهو افزود: «نیرو‌های ما پرچم اسرائیل را در گذرگاه برافراشته و تنها چند ساعت پس از دستور کابینه جنگ، پرچم حماس را از آنجا پایین آوردند.»

درحالی که هشدار‌های بین المللی نسبت به عواقب تهاجم زمینی اسرائیل به رفح، واقع در مرز با مصر، طی ساعات گذشته به اوج خود رسیده است. آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد نیز تهاجم اسرائیل به این شهر را «غیرقابل تحمل» توصیف کرد و از اسرائیل و حماس خواست تا برای دستیابی به توافق آتش‌بس تلاش کنند.

ارتش اسرائیل روز گذشته از ضرورت انهدام «چهار گردان آخر» حماس در نوار غزه خبر داد و مدعی شد بیش از ۵۰ «هدف تروریستی» را در این شهر هدف قرار داده است.

همزمان رسانه‌های اسرائیلی از درگیری در تل آویو بین پلیس و تظاهرکنندگان اسرائیلی که خواستار توافق آتش بس و آزادی گروگان‌ها هستند، خبر دادند.

«حنان بلخی»، مدیر منطقه‌ای سازمان بهداشت جهانی در شرق مدیترانه می‌گوید تهاجم اسرائیل به رفح جان ۱.۵ میلیون نفر از جمله ۶۰۰ هزار کودک را «در خطر جدی» قرار داده و «هم اکنون باید فورا پایان یابد.»

اسرائیل پس از عملیات در شهر غزه و سپس خان یونس، هفته هاست که تهدید کرده است که حمله زمینی خود را تا رفح به عنوان آخرین سنگر حماس و محل استقرار ۱.۲ میلیون فلسطینی که اکثریت آن‌ها به دلیل جنگ آواره شده بودند، ادامه می‌دهد. با این حال، روز دوشنبه ۶ ماه مه، پس از اینکه مذاکرات در قاهره به توافق آتش بس منجر نشد، ارتش اسرائیل عملیات تخلیه ده‌ها هزار نفر از رفح را آغاز کرد.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: پیشنهاد حماس با خواسته‌های ضروری ما فاصله داشت / اجازه نمی‌دهیم حماس توان نظامی‌اش را بازیابد
  • اجازه نمی‌دهیم اقلیم کردستان مرکزی برای تهدید ایران شود
  • گوکرش درباره آینده‌اش: نمی‌توانم به هواداران اسپورتینگ لیسبون قولی بدهم
  • امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس | اجازه ساختن آهنگ داده می شود؟
  • نمی‌توانم نسبت به ظلم و نسل‌کشی در غزه بی‌تفاوت باشم
  • مهدی چمران یک‌تنه پشت اقدامات جنجالی شهرداری در شهر تهران
  • وضع قوانین سختگیرانه گوگل برای محتوای دیپ‌فیک
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد