Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@05:36:24 GMT

جشن الفبا خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ | کد خبر: ۶۳۶۲۹۸۸

100هزار دانش‌آموز پایه اول خوزستان یادگیری الفبا را جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۳۶۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست برق ۱۳۲ ‌کیلوولت‌ شاهد بهبهان برق‌دار شد

ایسنا/خوزستان معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: عملیات احداث طرح دائم پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت شاهد در بهبهان با ظرفیت ۱۰۰ مگاولت آمپر به پایان رسید و برق‌دار شد.

مهدی ابوعلی گله‌داری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: عملیات احداث طرح دائم پست ۱۳۲.۳۳ کیلوولت شاهد بهبهان شامل تامین تجهیزات، عملیات ساختمانی، نصب و راه‌اندازی به ظرفیت ۱۰۰ مگاولت آمپر که از پروژه‌های حیاتی ابلاغی وزیر نیرو جهت گذر از پیک سال ۱۴۰۳ بوده، به پایان رسید و آماده بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه ۴۰۲۸ میلیارد ریال بوده است، افزود: بهره‌برداری از این پروژه باعث افزایش ضریب اطمینان و بهبود پایداری شبکه برق در منطقه، ایجاد ظرفیت‌های جدید جهت برق‌رسانی به مشترکین و متقاضیان خانگی و عمومی، تعدیل بار ترانس‌ پست‌های برق مجاور و افزایش قدرت مانور بر روی شبکه خواهد شد.

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اضافه کرد: برای برق‌دار کردن پست شاهد و استفاده از ظرفیت این پست، ورود و خروج خطوط ۱۳۲ کیلوولت بهبهان اصلی ـ ارجان و بهمئی ـ شاهد در پست شاهد نیز با ارزش سرمایه‌گذاری ۱۸۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

ابوعلی گله‌داری یادآور شد: از مهرماه ۱۴۰۲ تاکنون و با احتساب طول خط فوق در بخش انتقال و فوق توزیع، ۱۲ پروژه پست با ‌ظرفیت ۶۹۵ مگاولت‌آمپر، توسعه ۲ بی۱۳۲ کیلوولت، ۴ پروژه خط به طول ۱۲ کیلومتر مدار، ۳ پروژه تعویض ­هادی خط با هادی ­پرظرفیت به طول ۳۰ کیلومتر مدار، یک پروژه احداث فیبر نوری به طول ۶۰ کیلومتر و تعویض تعداد ۱۶۷۰ زنجیره مقره‌های کششی خطوط انتقال جمعا با ارزش سرمایه‌گذاری ۲۱ هزار و ۹۳۹ میلیارد ریال در شبکه تحت نظارت این شرکت در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اجرایی و به بهره‌برداری رسیده است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پست برق ۱۳۲ ‌کیلوولت‌ شاهد بهبهان برق‌دار شد
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در خوزستان حمل شد
  • رشد ۶۲ درصدی صادرات آبزیان از خوزستان
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • فیلم/ وضعیت خطرناک تنفسی در سه شهر خوزستان
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره وقوع گرد و خاک