Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایام فراغت تابستان تعدادی از دانشجویان به اجبار یا به دلایل متعدد ترجیح می دهند اوقاتشان رابا گذراندن ترم تابستانه پر کنند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۶۶۱۶۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه های امدادرسانی فرصتی از سوی خداوند برای هلال احمری ها است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، متن پیام تبریک حجت الاسلام‌ «یعقوب مهدوی» به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال‌ احمر به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال‌ احمر بزرگداشت مقام کرامت انسان است، کرامت صفتی است که خالق متعال به انسان عطا فرموده و همه انسان‌ها فارغ از رنگ و نژاد و عقیده و دانش و ثروت از وصف کرامت برخوردارند. روز هلال‌ احمر روز احترام به کرامت بشر است، روز احترام به کسانی است که برای کاستن از رنج‌های انسان ایستاده‌ اند.
 
جمعیت هلال احمر با تکیه بر اصول هفت ‌گانه خود که رمز ماندگاری و مقبولیت این نهاد ارزشمند در میان افکار عمومی است، همواره در مسیر خدمت به مردم عزیز و به ویژه در امدادرسانی به آسیب‌ دیدگان و حادثه‌ دیدگان بحران‌ها و حوادث مختلف، کوشیده است. کارکنان و داوطلبان هلال احمر در همه صحنه‌های بحران از جان برای کمک به مردم مایه می‌گذارند و به واقع به شغل و فعالیت خود به عنوان یک هدیه الهی نگاه کنند و آن را فرصتی از سوی خداوند می دانند.
 
اینجانب به عنوان خادم مردم در این جمعیت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای امدادگر و هفت شهید امدادگر استان، روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال‌احمر را که به شعار "با مشارکت شما سربُلندیم" مزین شده به کارکنان و امدادگران، اعضای جوانان و داوطلبان این نهاد خدمتگزار تبریک عرض نموده امیدوارم با بهره مندی از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در طریق خدمت رسانی موفق باشند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • صحنه های امدادرسانی فرصتی از سوی خداوند برای هلال احمری ها است
  • 5 تفریح جذاب برای اینکه گرمای هوا در تور دبی تابستان 1403 را احساس نکنید!
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد