Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه های تولیدی به عنوان موتور توسعه، رشد و محرکه تغییرات اجتماعی است که از نبوغ و تراوشات قریحه افراد خلاق بهره کافی می برند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۱۶۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران بازوان جامعه برای رشد و تعالی هستند

 سعید تجلیلی در مراسمی تجلیل از کارگران نمونه شهرستان که در سالن فرهنگ و ارشاد برگزار شد ضمن گرامیداشت یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر و با اشاره به‌اینکه برای کار و کارگر باید ارزش قائل شد و از افرادی که برای روزی حلال و خانواده‌اش تلاش می‌کند، قدردانی شود، بیان کرد: هفته کارگر فرصتی مناسب برای تبیین نقش ارزشمند کارگران در تولید و اقتصاد کشور است و روز کارگر مایه افتخار و روز عزت است.
 
وی با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: رسیدن به این اهداف با همت و تلاش کارگران که بازوان حرکت هر جامعه‌ای برای رشد و تعالی و شکوفایی است، میسر خواهد شد.
 
فرماندار سراوان خاطرنشان کرد: صادقانه می‌گویم از نظر بنده قداست و شرافت و جایگاه کارگران که لحظه به لحظه در جهت خدمت به مردم تلاش می‌کنند در نزد ما جایگاهی ارزشمند و شریف است و ما برای همه کارگران احترام ویژه‌ای قائل هستیم.
 
تجلیلی تصریح کرد: کارگرانی که در راه رزق و روزی خانواده با زحمت کار می‌کنند، در واقع یک مجاهد در راه خدا محسوب می‌شوند که در اقتصاد جامعه تاثیر موثر و مهمی دارند.
 
در پایان این مراسم، به پاس زحمات و تلاش‌های کارگران شهرستان سراوان از کارگران نمونه جمعی از کارفرمایان با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل به‌عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل
  • کارگران بازوان جامعه برای رشد و تعالی هستند
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • تصاویر| سراوان از دفن زباله بهسازی شد؛ استان گیلان